Fanø spisested
Fra : Web.Woman

Dato : 29-10-02 08:44

Har hørt tale om et spisested på Fanø, hvor der er en særdeles stor
brændeovn/kamin, som man kan sidde omkring.

Det lyder som et rigtig godt sted efter en vindblæst tur på stranden. Men
vedkommende, som besøgte stedet for en del år siden, kunne ikke huske
navnet. Nogen herinde, der kan hjælpe, bliver jeg glad!

Vil i det hele taget gerne høre, hvilke spisesteder på Fanø man bør besøge.
Vi har kun 3 hele dage på øen, så vi kan ikke nå dem alle. Vil derfor gerne
vide, hvilke vi BØR besøge. *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Marianne

Dato : 29-10-02 22:01

> [...]
besøge.
> Vi har kun 3 hele dage på øen, så vi kan ikke nå dem alle. Vil derfor

Dette bliver meget svævende og pr. hukommelse. Vi var på Fanø i sommer, og
der var i hvert fald ikke nogen stor brændeovn i brug

Men

I Nordby var der (mindst) eet godt sted, og det var Pille Ville, som havde
en herlig terasse også.

I Sønderho var der to steder. Kroen, som var dyr (!) og som vi derfor
passerede uden at gå ind. Der var nu også et mindre sted - også en kro-agtig
ting på et hjørne, men med moderniseret dansk mad. Den var i hvert fald fin!

Sønderho er SÅ lille, at man i løbet af 5 min. kunne orientere sig i hele
byen. I hvert fald, hvis man er på cykel.

Begge disse steder var børnevenlige.

Men kig evt. på http://www.fanoe-online.dk

God tur.

marianne