t-hansen kabel med software til 3310 kan d~
Fra : ">> Joe

Dato : 28-10-02 23:57

sådan et kabel har jeg lånt og til det medfølger
der: 3310 MA-Handset Manager..

hvis man nu finder noget andet software.. kan man så unlocke med sådan
et kabel... kablet sættes i com porten på pc og så skal den anden ende
sættes i inde under batteriet på mobillos....

evt. hvad andet SW er der ??

mvh. Joe

Fra : Rolli

Dato : 29-10-02 21:04

rolis 1,8 søges på nettet

Fra : ">> Joe

Dato : 30-10-02 09:40

On Tue, 29 Oct 2002 21:03:59 +0100, Rolli <rolli@stofanet.dk> wrote:

>rolis 1,8 søges på nettet

OG.....kan man så unlocke med sådan et kabel.??

Fra : N-S

Dato : 30-10-02 10:14

Har du overvejet at finde programmet inden du spørger???

Fra : ">> Joe

Dato : 30-10-02 12:29

On Wed, 30 Oct 2002 10:14:11 +0100, "N-S"
<dsl42503d@post.cybercity.dk> wrote:
næ egentlig ikke... med mindre jeg har noget at bruge det til...
men det er måske forkert at tænke sådan..?

Fra : N-S

Dato : 30-10-02 12:55

Der er intet galt i at tænke sådan, men hvis man henter programmet eller
finder oplysninger om det behøver alle andre ikke at gøre arbejdet for dig.
Det tog mig 5 sek. at finde ud af hvad det kan bruges til. I øvrigt bliver
du oplyst om hvilket program du skal bruge for at unlocke i et tidligere
svar til dig, nemlig det prg. du spørger om det kan bruges. Og inden du så
spørger om hvor det kan findes:
http://www.google.com

Fra : ">> Joe

Dato : 30-10-02 13:05

On Tue, 29 Oct 2002 21:03:59 +0100, Rolli <rolli@stofanet.dk> wrote:
okay..jeg har nu hentet nokiatool by rolis v1.8
men jeg syntes det ser lidt besværligt ud at bruge.....der er mange
ting deri hvad skal jeg gøre for at komme igang??

Fra : ">> Joe

Dato : 30-10-02 13:32

On Wed, 30 Oct 2002 13:04:44 +0100, ">> Joe <<"
<pwr9jj.skalfjernes@hotmail.com> wrote:
jeg ved godt at jeg spørger meget....men jeg er jo ikke meget for at
splitte en tlf. af...
men er det bare at vælge unlock til det hele
og hvad er det der FAID??

Fra : ">> Joe

Dato : 30-10-02 13:27