Printe på mini-netværk?
Fra : Martin Petersen

Dato : 28-10-02 22:56

Min iBook og min gl. 8500 er "nettet sammen" via Ethernet, og det går
kvikt at kopiere arkiver over.
Jeg har ikke nogen USB-printer (endnu) til iBook'en, og spørgsmålet er
derfor om man på en eller anden måde kan printe "direkte", via
8500'eren, fra iBooken med min Color Stylewriter 1500.
Jeg har prøvet at "gøre denne printer fælles" og at lægge ColorSW1500
driverne ind på iBooken. Samt skrivestyring, men det kan den ikke lide.
Så måske er det umuligt?
Eller kan man få et konverterstik så Stylewriteren kan gå ind i
iBook'ens USB-indgang?

v.h
Martin P

Fra : Peter

Dato : 29-10-02 10:53

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Eller kan man få et konverterstik så Stylewriteren kan gå ind i
> iBook'ens USB-indgang?

Ikke så vidt jeg ved.

Hvis du bruger OS 9 på 8500'ere, kan du jo prøve med printerdeling.

(eller er det forebeholdt USBprintere?)

--
http://neglesaks.dk
Hvordan redder man en politisk korrekt person fra at drukne?

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-10-02 17:58

Peter <se.min@reply-to.com> wrote:

> Hvis du bruger OS 9 på 8500'ere, kan du jo prøve med printerdeling.
Tak for svaret.
Ja, det har jeg prøvet at slå til, men der sker ikke rigtig noget.
Desuden kan iBookens 9.2 slet ikke lide printerdrivere - eller
programmerne "skrivestyring" og/eller "skrivebordsskrivestyring". I
hvert fald går den ned fra start når jeg prøver at gøre disse
programmer aktive i den. Måske kan den bare ikke lide at prøve at drive
en printer den ikke selv har kontakt med.
v.h
Martin P