OT: Nogle der kan skrive arabisk ?
Fra : Peter Ursin

Dato : 28-10-02 22:04

Hej,
Jeg skal have lavet et "Nej tak til reklamer" skilt til hoveddøren med
arabisk skrift.
Er der tilfældigvis en eller anden der kan være behjælpelig ?

mvh
Peter

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 29-10-02 06:07

in article dEhv9.187862$Qk5.6608491@news010.worldonline.dk, Peter Ursin at
ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com wrote on 28/10/02 22:03:

> [...]
> arabisk skrift.
> Er der tilfældigvis en eller anden der kan være behjælpelig ?

Hvis det lykkes at lave et pænt lille skilt, så kan skiltet måske gøres
tilgængeligt for andre i pdf format?

Fra : Peter Ursin

Dato : 29-10-02 08:20

"Henrik G. Jacobsen" <nospam@brakmark.dk> wrote in message
> in article dEhv9.187862$Qk5.6608491@news010.worldonline.dk, Peter Ursin at

> Hvis det lykkes at lave et pænt lille skilt, så kan skiltet måske gøres
> tilgængeligt for andre i pdf format?

OK

Fra : Storm

Dato : 29-10-02 09:48

Peter Ursin <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Hej,
> Jeg skal have lavet et "Nej tak til reklamer" skilt til hoveddøren med
> arabisk skrift.
> Er der tilfældigvis en eller anden der kan være behjælpelig ?

Spørg i dk.edb.grafik - der har ihvertfald været nogen.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-10-02 10:41

On Mon, 28 Oct 2002 22:03:53 +0100, Peter Ursin wrote
(in message <dEhv9.187862$Qk5.6608491@news010.worldonline.dk>):

> [...]
> arabisk skrift.
> Er der tilfældigvis en eller anden der kan være behjælpelig ?

Hvis du ikke kan arabisk, kan det så ikke være lige meget, om du får arabiske
reklamer?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Peter Ursin

Dato : 29-10-02 17:05

"David Blangstrup" <firstname@lastname.dk> wrote in message

> Hvis du ikke kan arabisk, kan det så ikke være lige meget, om du får
arabiske
> reklamer?
>
> --
Hø hø, hvis jeg ikke læser reklamerne kan det så ikke også være ligemeget om
jeg får dem

Nu var det altså mest fordi det er forskellige arabere fra gang til gang der
deler ud. Der kommer et bjerg af reklamer hver weekend, som jeg er godt træt
af. Derfor et forsøg kunne være at skilte på arabisk.

Alternativt, er der en der ligger inde med grafikken til "Nej tak...."
skiltet.

Peter

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-10-02 18:22

Peter Ursin <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Alternativt, er der en der ligger inde med grafikken til "Nej tak...."
> skiltet.

Den kan vist erhverves hos PostDanmark, inde under erhverv på deres
hjemmeside. Det ligger som en Illustrator fil.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Peter Ursin

Dato : 30-10-02 00:08

"René Frej Nielsen" <spam02@tdcadsl.dk> wrote in message

> Den kan vist erhverves hos PostDanmark, inde under erhverv på deres
> hjemmeside. Det ligger som en Illustrator fil.
>
> --
Det lyder interessant, desværre kan jeg ikke finde den nogen steder. Har du
en nærmere beskrivelse af hvad jeg skal vælge for at finde filen. Evt. et
direkte link ?

Peter

Fra : Storm

Dato : 30-10-02 09:10

> [...]

> en nærmere beskrivelse af hvad jeg skal vælge for at finde filen. Evt. et

Du kan ikke downloade skiltet, det er vist her:

>http://www.postdanmark.dk/posthuset/dit_posthus/flytning/ingenreklamer.
htm>

Du kan downloade den Illustrator-fil man påtrykker breve her:

<http://www.postdanmark.dk/menu.asp?mm=n&af=n#>

Tag evt. udgangspunkt i det og sæt den tekst ind som passer. F219.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 30-10-02 00:02

Hej Peter

Peter Ursin <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

[snip]

> Nu var det altså mest fordi det er forskellige arabere fra gang til gang der
> deler ud. Der kommer et bjerg af reklamer hver weekend, som jeg er godt træt
> af. Derfor et forsøg kunne være at skilte på arabisk.

Kunne du klare dig med det skrevet i hånden og så skannet, eller vil du
have det computeriseret? For jeg kunne da lige spørge én af mine naboer
eller så.

/Sebastian

> Alternativt, er der en der ligger inde med grafikken til "Nej tak...."
> skiltet.
>
> Peter

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Peter Ursin

Dato : 30-10-02 00:11

"Sebastian Adorján Dyhr" <sadyhr@mail.tele.dk> wrote in message

> Kunne du klare dig med det skrevet i hånden og så skannet, eller vil du
> have det computeriseret? For jeg kunne da lige spørge én af mine naboer
> eller så.

Hej Sebastian,

Håndskrevet er fint nok. Det ku' være fedt hvis du ku' hjælpe.

mvh
Peter

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 30-10-02 22:01

Hej Peter

Peter Ursin <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> "Sebastian Adorján Dyhr" <sadyhr@mail.tele.dk> wrote in message

> Hej Sebastian,
>
> Håndskrevet er fint nok. Det ku' være fedt hvis du ku' hjælpe.

Jeg spørger dem lige i morgen. Jeg må vel ikke poste et scannet billede
her? Er der andre der vil have, så sig mig lige, hvordan jeg putter et
billede ind, så I kan finde det. Nå jeg kunne jo lægge det på min
hjemmeside. Det gør jeg snarest.

Svar følger.

/Sebastian