Tændrør
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 28-10-02 21:15

Heysa,

Jeg kører p.t. med et Bosch Platinum tændrør, men min Yams 4g FS-1 DX '79 er
altså ret svær at starte med det; der skal virkelig kickstartes mange gange,
ellers skal den løbes igang, og det er jo lidt trælst.

Hvad skal jeg køre med; har både NGK 7 og 8'ere til at ligge, samt et
bosch10 tændrør (som den desværre også er ret svær at starte med)

// Troels

P.S:
Den har 16 mm karb, hvis det har noget at sige (hvor meget tændrøret skal
tænde)

--
Troels Plougman Olsen
puttitat*nospam*@adslhome.dk

Fra : Holger Danske

Dato : 03-11-02 19:43

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> P.S:
> Den har 16 mm karb, hvis det har noget at sige (hvor meget tændrøret skal

Hej Troels.
Normalt skal en Yams som vores køre med hvad der svarer til NGK 6 til 7, men
alt efter hvor "hårdt" den kører, kompressionen og hvor mange omdrejninger,
så skal man højere op i glødetal. Jeg vil tro at et NGK8 vil passe glimrende
til din Yams...

H.D.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --