Mobil USA
Fra : keldm

Dato : 28-10-02 20:14

Hvordan er det nu lige - er der noget om at det er muligt, at anvende sin
Nokia 6310i i USA??

Keldm

Fra : Dan Molberg

Dato : 28-10-02 20:41

"keldm" <keldm@post2.tele.dk> wrote in message
> Hvordan er det nu lige - er der noget om at det er muligt, at anvende sin
> Nokia 6310i i USA??
Virker fint....

Fra : Jochke

Dato : 28-10-02 20:54

"keldm" <keldm@post2.tele.dk> wrote in message
> Hvordan er det nu lige - er der noget om at det er muligt, at anvende sin
> Nokia 6310i i USA??

Jep den er triband. De køre på GSM 1900 i USÁ og det understøtter 6310i.

/Jochke

Fra : JMo.

Dato : 28-10-02 20:58

On Mon, 28 Oct 2002 20:54:04 +0100, "Jochke" <ask@me.com> wrote:

>Jep den er triband. De køre på GSM 1900 i USÁ[...]

....og på mange andre mystiske systemer.

Og husk at tjekke dækningen - det er langt fra som du er vandt til
herhjemme:

http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_us.shtml

Fra : Jochke

Dato : 28-10-02 21:07

"JMo." <ns-sf_006@mohr.cx> wrote in message
> On Mon, 28 Oct 2002 20:54:04 +0100, "Jochke" <ask@me.com> wrote:
>
> ...og på mange andre mystiske systemer.

Hvad tænker du på?

> Og husk at tjekke dækningen - det er langt fra som du er vandt til
> herhjemme:

USA er også lidt større end DK, så nok noget dyrere at dække fuldstændigt.

> http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_us.shtml

Dejligt link. :D

/Jochke

Fra : Tinky Winky

Dato : 28-10-02 21:27

> USA er også lidt større end DK, så nok noget dyrere at dække fuldstændigt.

Ja, DK er jo bare som en større by i USA. Man skal ikke så langt ud af de
større byer før forbindelsen ryger.

Fra : JMo.

Dato : 28-10-02 21:41

On Mon, 28 Oct 2002 21:06:32 +0100, "Jochke" <ask@me.com> wrote:

>"JMo." <ns-sf_006@mohr.cx> wrote in message

>Hvad tænker du på?

Primært TDMA. Men ellers CDMA, WCDMA, iDEN og jeg skal gi dig ska
jeg..

Og alt deres gamle analoge snask, hvis ikke det for længst er blevet
skrottet.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 29-10-02 10:07

ns-sf_006@mohr.cx (JMo.) wrote:

>Primært TDMA. Men ellers CDMA, WCDMA, iDEN og jeg skal gi dig ska
>jeg..

Der er ikke WCDMA (UMTS) i USA endnu. Men de har taget hul på 3G med
CDMA2000 (nogle vil måske kalde det 2.5G, men det kører).

>Og alt deres gamle analoge snask, hvis ikke det for længst er blevet
>skrottet.

Analog eller AMPS er det eneste, som dækker over det meste af USA.

Peter

Fra : Steen Nielsen

Dato : 30-10-02 23:00

Denne site er mere overskuelig
http://www.epinions.com/elec-Comm-Mobileservice-All
især hvis man ved hvor man skal hen.

Husk også at checke for roamingaftale med dit selskab.