Hjælp haster
Fra : enrico

Dato : 28-10-02 20:19

Jeg bliver af forskellige årsager nødt til at formattere mit C drev.

Jeg kan ikke køre Office pakken, men alle mine data fra tidligere er
tilgængelige.

Hvor finder jeg mine e-mails, mit adressekartotek og mine skabeloner.
Jeg kan vel overføre dataene til min kommende Office da.

hilsen enrico

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q196492
Filerne hedder PST og skulle evt. kunne findes i Windows mappen -
hvilket jeg ikke har kunnet.

Jeg har Win 2000

-enrico

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-10-02 22:09

> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q196492
> Filerne hedder PST og skulle evt. kunne findes i Windows mappen -
> hvilket jeg ikke har kunnet.

Filen hedder pst, det er korrekt.

Søg på den. Den ligger ikke i Windowsmappen. Jeg kan ikke huske hvor
den ligger fra start for jeg flytter den altid til et andet drev til
at starte med.

Jeg kan på min XP se at archive.pst gemmes i:

C:\Documents and Settings\USERNAME\Local Settings\Application
Data\Microsoft\Outlook

Kunne forestille mig den lå samme sted på din 2K.

Men der er ikke andet i det end at søge på *.pst

--
Palle

Fra : enrico

Dato : 30-10-02 00:25

Hej Palle!

Du havde fuldstændig ret. Jeg skriver nu fra en nyinstalleret maskine.
Filerne gemte jeg og kopierede over i den ny outlook mappe og..... alt
er ved det gamle igen.

Jeg gjorde det sandt at sige uden at have læst din mail, men det er
rigtigt, som du skriver

-enrico

Fra : enrico

Dato : 11-11-02 00:33