Er der noget galt med en Geely?
Fra : BSJ

Dato : 28-10-02 19:49

Jeg er usædvanlig varm på en Geely Shanghai Retro 50.
En sådan lille 45 Scooter kan købes for under 10.000,- kr med nr.plader.

MEN

Tilsyneladende skrives der ikke meget om Geely nogen steder (tests osv.) så
jeg tænkte om der her i NG var nogen der havde en mening om dette mærke.
(Især hvorfor jeg absolut ikke skal købe en Geely).

Nogen meninger??

På forhånd tak

Bjarne

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-10-02 00:30

"BSJ" <bjarne.sig@remove.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> jeg tænkte om der her i NG var nogen der havde en mening om dette mærke.
> (Især hvorfor jeg absolut ikke skal købe en Geely).

Du har ret, det var ikke meget man kunne finde om den. Jeg går ud fra du har
set denne side http://www.geely.dk/Shanghai%20Retro%20info.htm som er den
eneste jeg fik frem på en google søgning efter Geely Shanghai Retro 50. Så
noget råd kan jeg ikke komme med. Men hvis du absolut vil have noget i den
stil, så har Aprilia jo også en model i den stil, se dem her
http://www.aprilia.com/ridezone/ing/models/ridefr.htm Aprilia har trods alt
et godt ry, og når man ikke kan finde noget om den du har kig på, så ville
jeg ikke turde løbe an på sådan en fætter. Der er jo også det, at der nok er
en prisforskel, det kan man ikke komme uden om.

Kim Larsen