Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera i Tyskland - tyske manualer?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 28-10-02 19:17

Hvis man køber kamera i Tyskland, er der så udelukkende tyske manualer
med, eller er der også en på engelsk?

Hvis jeg køber et Canon Powershot G3 i Tyskland, kan jeg så få fingre
i en dansk manual - trykt eller elektronisk?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Søren Blom

Dato : 28-10-02 19:38

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev
> Hvis man køber kamera i Tyskland, er der så udelukkende tyske manualer
> med, eller er der også en på engelsk?

Du skal i hvert fald ikke forvente at der er andet end tysk manual med,
måske kan du være heldig at der også er engelsk med, men det er mere
undtagelsen end reglen.

> Hvis jeg køber et Canon Powershot G3 i Tyskland, kan jeg så få fingre
> i en dansk manual - trykt eller elektronisk?

Måske kan du ved at kontakte den danske importør. Men du kommer så til at
betale for den.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 28-10-02 19:52

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
> undtagelsen end reglen.

> Måske kan du ved at kontakte den danske importør. Men du kommer så til at

Enhver fotohandler kan tage den hjem til dig, regn med en pris på mellem
2-500kr.

Henrik

Fra : J@N

Dato : 28-10-02 19:56

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis jeg køber et Canon Powershot G3 i Tyskland, kan jeg så få fingre
> i en dansk manual - trykt eller elektronisk?

Nej, det kan du ikke, du kan få kun en engelsk:
http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html

Apropos, der er ikke meget at spare ved at købe Canon Gx i Tyskland, de kan
fås til rimelig pris i DK.

Jan

Fra : Henrik

Dato : 28-10-02 21:31

> Apropos, der er ikke meget at spare ved at købe Canon Gx i Tyskland, de
kan
> fås til rimelig pris i DK.
>
> Jan

Hvor finder du Canon G3 til en pris som bare kan sammenlignes med Tyskland.
I Tyskland kan det erhverves til ca. 6300Dkr.

Henrik

Fra : J@N

Dato : 29-10-02 07:03

"Henrik" <henrikre@movefrickes.dk> skrev i en meddelelse

> kan

> Hvor finder du Canon G3 til en pris som bare kan sammenlignes med
Tyskland.
> I Tyskland kan det erhverves til ca. 6300Dkr.

Canon G3 er ikke kommet på markedet endnu...
...at sammenligne priser på varer der ikke er i handelen er spild af tid.

Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-10-02 20:00

Kurt Hansen wrote:

> Hvis jeg køber et Canon Powershot G3 i Tyskland, kan jeg så få
> fingre i en dansk manual - trykt eller elektronisk?

Nu er G3 ret ny - men mon ikke den engelske kommer i
elektronisk form på:

http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html

Der ligger foreløbig til G1, G2 og G2black - og alle
andre Powershot-modeller.

Men ikke til G3 ndnu ;-(

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.

Fra : Alex Jensen

Dato : 29-10-02 09:44

Jeg har købt 2 kameraer i Tyskland (hos http://www.technikdirekt.de/). Det
ene var et Olympus C-300, og der var både tyske og engelske manualer med.
Det andet var et Canon Powershot S-30, og der var kun tyske manualer med.
Det afhænger altså af producenten, som jeg ser det.

AJ

Fra : Sven Lindhardt

Dato : 29-10-02 11:15

Med lidt held kan man finde en engelsk (pdf) manual på nettet, jeg fandt
manualer til Canon Powershot s30/40.
Mvh
Sven