rullende tekst i bunden
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 27-02-01 19:40

Er det muligt i FrontPage at få sat rullende tekst på "bundlinien" i en
browser således som man har set det i på andre hjemmesider, eller er det
udelukkende muligt med et javascript?

I bekræftende fald, er der så nogen, der har et sådant script?

--
ahw

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 27-02-01 19:47

Så vidt jeg ved skal du lave det i Javascript.

nils

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-03-01 22:23

"Nils Nyvang Bacher" <nils@nyvang-bacher.dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg ved skal du lave det i Javascript.

'
Du har sikkert ret - men har du et script, der kan "do the trick"?

--
ahw

Fra : Lasse

Dato : 01-03-01 07:27

Hej Arne
Se om du kan bruge dette...

<title>Bla</title>
<script language="JavaScript">function scroll_status (seed)
{var msg = "Løbetekst i bunden skrives her";
var out = " "; var c = 1; if (150 < seed)
{seed--;
var cmd="scroll_status(" + seed + ")";
timerTwo = window.setTimeout(cmd, 100);}
else if (seed <= 150 && 0 < seed)
{for (c=0 ; c < seed ; c++)
{out+=" ";}
out+=msg;
seed--;
var cmd="scroll_status(" + seed + ")";
window.status=out;
timerTwo=window.setTimeout(cmd,100);}
else if (seed <= 0)
{if (-seed < msg.length)
{out+=msg.substring(-seed,msg.length);
seed--;
var cmd="scroll_status(" + seed + ")";
window.status=out;
timerTwo=window.setTimeout(cmd,100);}
else {window.status=" ";
timerTwo=window.setTimeout("scroll_status(150)",100);}}}</script>