billigste opkald til Frankrig (og hvem er~
Fra : michelangelo

Dato : 28-10-02 18:36

Hejsa, jeg har snart brug for at ringe en del udenlands - primært
Frankrig....

Teledanmark tager 2,- pr min
Tele2 tager 1,75

1047 gør det for bare ene krone (kender I noget til dem'?)

Min søster ringede hjem fra Australien til bare 8 øre pr. minut - måske
noget IP-telefoni.....kan man den slags i Danmark?

Mvh Lasse

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 28-10-02 19:18

>Teledanmark tager 2,- pr min
>Tele2 tager 1,75

Hej Lasse.

Global One's takster (forudbetalt telekort):

Fra fastnet-fastnet:
Dag: 08:00-18:00: Kr. 0,89.
Nat: 18:00-08:00 samt hele lørdagen og søndagen: Kr. 0,67.

Fra fastnet-mobil:
Dag: 08:00-18:00: Kr. 4,93.
Nat: 18:00-08:00 samt hele lørdagen og søndagen: Kr. 3,70.

Ringer du fra en mobiltelefon:
Din mobiloperatør vil under hele samtalen opkræve takst til København.

Med venlig hilsen

Bent Andersen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
www.cordless.dht.dk - www.cordlesstesting.dht.dk
http://cordlessphones.dk3.com - http://cordlesstesting.dk3.com

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 28-10-02 23:06

Hej

"michelangelo" <essalj@bigfoot.com> wrote:

>Hejsa, jeg har snart brug for at ringe en del udenlands - primært
>Frankrig....
>
>Teledanmark tager 2,- pr min
>Tele2 tager 1,75

Benyt Universal Telecom (1029) - kig på: www.uvtc.dk

Du ringer til Frankrig for 72 øre incl. moms, og taksten gælder hele
døgnet. - Til mobiltelefon i Frankrig er prisen kr. 1,24

det fåes næppe billigere.

--
M.v.h. Ole®

Fra : WE

Dato : 31-10-02 11:00

Det lyder mærkeligt.

TDC skal vel have 10-12 øre blot for at aflevere det i DK, hvis det er til
et almindeligt telefonnummer.

/WE