Flytte tekstblok til højre/venstre i Delph~
Fra : John Swartzch

Dato : 28-10-02 18:19

Er det ikke muligt at markere flere linier tekst i Delphi, og flytte det til
højre og venstre (tabulator for flere linier)?
Funktionen findes i flere Java-editorer jeg er bekendt med.

Fra : René Allan Larsen

Dato : 28-10-02 22:15

In article <3dbd7191$0$34818$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, John Swartzch
wrote:
> Er det ikke muligt at markere flere linier tekst i Delphi, og flytte det til
> højre og venstre (tabulator for flere linier)?
> Funktionen findes i flere Java-editorer jeg er bekendt med.

Prøv:
<Ctrl><K><I>
<Ctrl><K><U>

MVH, René

Fra : Lars B. Dybdahl

Dato : 02-11-02 02:23

Eller endnu nemmere: Control-Shift-I og Control-Shift-U. Disse har den
fordel, at man kan holde dem nede og derved opnå en gentagelses effekt.

Lars.

--

Dybdahl Engineering: http://dybdahl.dk/
Delphi brugergruppen DAPUG: http://dapug.dk/