smadret display 6210
Fra : KVH

Dato : 28-10-02 16:11

Hej,
jeg har været så dygtig at total-smadre mit display på en 6210. Alle
mine telefonnumre ligger på telefonens hukommelse, og nu vil jeg gerne
kopiere telefonbogens hukommelse over til sim-kortet, så jeg bare kan
flytte sim-kortet og så stadig have adgang til telefonbogen. Men jeg kan
jo ikke se en sk!d på displayet. Kan nogen give den præcise opskrift på
denne blind-manøvre.. altså noget i retning med "3 gange tast på højre
knappen - to gange ned osv"
På forhånd tusind tak,
Lennart

http://www.kandu.dk/

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 28-10-02 16:53

Hvad med at få et nyt display på den telefon, så er du ovre det problem

Mvh
"C@ss"
Inventor of www.unlockservices.dk

Fra : Christian Poulsen

Dato : 28-10-02 19:14

> Hvad med at få et nyt display på den telefon, så er du ovre det problem

Eller et datakabel til, og backe den hele op.

Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 29-10-02 16:00

ellers har jeg et brugt display

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 29-10-02 00:08

"KVH" skrev i en meddelelse
[klip]
> Kan nogen give den præcise opskrift på
> denne blind-manøvre.. altså noget i retning med "3 gange tast på højre
> knappen - to gange ned osv"

Yes yes... Når den står i alm standby og selvfølgelig oplåst tastaturlås gør
du følgende: 1 tryk på højre knap, 4 tryk på pil ned, 2 tryk på venstre
knap, 1 tryk på pil ned, 3 tryk på venstre knap. Så skulle den gerne stå og
kopiere numrene.... Husk at der godt kan gå et pænt stykke tid hvis du har
mange numre.....

Hygge...
Daniel

Fra : KVH