eller en walktrough kunne hjælpe!
Fra : Blix

Dato : 28-10-02 15:52

det drejer sig om bane 2 (stakeout ...) kan ikke lade være med at blive
opdaget af vagterne pga skal jo have mit sniper gevær med mig. eneste grund
til at jeg gik igennem første bane var fordi jeg nåede at skyde dam alle
sammen!
så er der en der har en walktrough eller kan hjælpe mig med denne bane, for
jeg bliver skudt hele tiden lige meget hvad

Fra : Emilio

Dato : 28-10-02 18:08

> [...]
for
> jeg bliver skudt hele tiden lige meget hvad

Hvilket spil snakker du om? Jeg var heldigvis så klog, at jeg så andet dit
indlæg som blev lavet 11 minutter før denne her som handlede om Hitman2, så
mon ikke det er det spil du efterlyser hjælp til? Hvis er Hitman2, så ved
alle det nu.

Mvh

Emil

Fra : jaes@mail.dk

Dato : 28-10-02 18:38

"Blix" <leanolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> jeg bliver skudt hele tiden lige meget hvad

Prøv på www.gamefaqs.com

Mvh.
Jannik

Fra : Tiger

Dato : 29-10-02 07:28

<jaes@mail.dk> wrote in message

> Prøv på www.gamefaqs.com
>
> Mvh.
> Jannik

Æv...det var min replik....=(
:D

/Tiger

Fra : Hajaj®

Dato : 29-10-02 11:31

On Mon, 28 Oct 2002 15:52:19 +0100, "Blix"
<leanolsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>så er der en der har en walktrough eller kan hjælpe mig med denne bane, for
>jeg bliver skudt hele tiden lige meget hvad

Har du prøvet at gå ned i kloakkerne og kravle in bag i en
lastbil der holder lige ved en af mandehullerne?

ellers prøv
http://www.hitman2forum.com/vbulletin/index.php?s=

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Blix

Dato : 29-10-02 14:55

men jeg fandt en walktrough så nu slipper jeg for snyde indtil videre

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 29-10-02 16:23

Blix wrote:
> men jeg fandt en walktrough så nu slipper jeg for snyde indtil videre

Øhm, det er sgudda osse at snyde! .-)

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Blix

Dato : 29-10-02 20:45

ja men det bliver alligevel lidt svære end hvis du er ødelig

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 29-10-02 21:23

Blix wrote:
> ja men det bliver alligevel lidt svære end hvis du er ødelig

Okay, you lost me there.

Fra : Simon Nejmann

Dato : 29-10-02 22:48

On Tue, 29 Oct 2002 21:22:31 +0100, "Jacob Skaaning"
<jskaaning@email.dk> wrote:

>Okay, you lost me there.

(ud)ødelig ?

--