Jackass: The Movie - DK premiere?
Fra : Morten DH

Dato : 28-10-02 16:06

Nogen der ved om den kommer op i biograferne herhjemme - og hvis ja,
hvornår?

Kan bare ikke vente

Fra : Martin Møller

Dato : 28-10-02 18:15

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om den kommer op i biograferne herhjemme - og hvis ja,
> hvornår?
>
> Kan bare ikke vente

Tænke nok der var et publikum til den slags film. Så har man godt nok ikke
noget liv Du har vel også set Pollefiktion?

Martin

Fra : Sparre

Dato : 28-10-02 22:18

> Tænke nok der var et publikum til den slags film. Så har man godt nok ikke
> noget liv Du har vel også set Pollefiktion?

Hva er der nu galt med Polle Fiktion ? nogen af os kan godt li at lade
hovedet ligge hjemme på bordet, og så gå i bio og ha en herlig sjov aften !

Kan ikke klare folk der mener alle film skal være et spektakulært mesterværk
af overordentlig intelektuel (staver af lort idag) kvalitet !

--
Sparre

Fra : flemsus

Dato : 29-10-02 05:45

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> wrote in message

> [...]
mesterværk
> af overordentlig intelektuel (staver af lort idag) kvalitet !

Det er nok ikke så hårdt ment han har da
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Per Kristensen

Dato : 29-10-02 09:55

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse

> [...]
mesterværk
> af overordentlig intelektuel (staver af lort idag) kvalitet !

Right on brother! Jackass er sgu da for sjovt. At der ikke er en dybere
mening med det er da underordnet, bare man morer sig.

Fra : Morten DH

Dato : 29-10-02 11:57

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Tænke nok der var et publikum til den slags film. Så har man godt nok ikke
> noget liv Du har vel også set Pollefiktion?

Nej faktisk ikke, men mon ikke den kommer med i posen fra Block Buster en
dag - er ikke i humør til Kurosawa og Kieslowski hver gang jeg skal se
film... Efter min mening er både Jackass og Bruckhiemer også noget man kan
se på hvis man skal underholdes... og ja jeg har faktisk allerede bestilt
xXx på DVD - synes det var kanon underholdning

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 29-10-02 20:19

"Martin M ller" <martin.moeller@tiscali.dk> wrote in message news:<3dbd707d$0$61087$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse

> Tænke nok der var et publikum til den slags film. Så har man godt nok ikke
> noget liv Du har vel også set Pollefiktion?
>
> Martin

Jeg har ikke set pollefiktion - den blev ikke en dundrende succes i
Houston, Texas - men jeg anser bestemt ikke mig selv som værende dum
eller "mangle et liv" bare fordi jeg holder af Jackass. I det hele
taget tror jeg ikke du kan sammenligne de to ting, ud fra hvad jeg har
set fra Pollefiktion. Jeg kan ikke udtale mig yderligere, idet jeg
ikke ved yderligere, og vil derfor ikke prøve.

Jackass er ikke ligefrem filmkunst. Men det prøver den heller ikke at
være. Den prøver at være underholdning, og hvis man synes det de laver
er sjovt at kigge på - og det er vi mange der gør - så er det vel
underholdning. Og dermed er filmen lykkedet. Og skulle du være i tvivl
om filmens succes, så er det den tredje mest succesfulde premiere i
oktober i USA nogensinde!

DU synes måske ikke at det er underholdende at se en flok tumber
udsætte sig selv for de mest stupide og halsbrækkende øvelser, skønt
jeg synes det er hylende grinagtigt. Men det gør da mig til et bedre
menneske. Hvis du har så ondt af noget så letundgåeligt som en film,
er det vel bare at undlade at se den, er det ikke?

Hvis du hellere vil se filmkunst har du da helt og aldeles min respekt
for det. Jeg holder nemlig også af filmkunst. Men det skal ikke
afholde mig fra at more mig over idioterne i Jackass.

Keld Landin-Petersen.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-10-02 09:11

> Jackass er ikke ligefrem filmkunst.

Egentlig kan det vel være kunst ligesom så meget andet, kunst er heldigvis
ret udefinerbart, men ok, kunst er det vel ikke, men stort det er det

> [...]
> menneske. Hvis du har så ondt af noget så letundgåeligt som en film,
> er det vel bare at undlade at se den, er det ikke?

Hørt!
Jeg er nu 30 og i starten af 90'erne rendte to af mine venner og jeg selv
rund med et kamera og filmede når vi rullede på vores Bauer og der er masser
af film hvor vi klasker ned i asfalten, der er film hvor vi ringer på ved
naboerne eller smider jord på deres vinduer alt imens vi filmer deres
måbende fjæs når de åbner og brokker sig og vi er væk... tamt i forhold til
Jackass i know - men for helvede hvor var det sjovt! og det er da stadig
hysterisk morsomt at tage frem og se på - hvis man bare dengang havde vidst
at andre ville se på det kunne det være det var mig der sagde " Hi I'm
sniper_Nolight welcome to Jackass"... men det er det ikke
Det der slår mig hver gang jeg ser et afsnit er hvor uhøjtideligt det hele
er og det ligner virkelig de har det totalt sjovt... altså Nutballl er da
for helvede sjovt at se på!... og et afsnit jeg kan se igen og igen er
Monkey Night 2 hvor Brad Pitt er med dem i byen... efter film som Fight Club
er Brad en af mine helt store favoritter og at han deltager i Jackass gør
ham endnu sejere i mine øjne - FEDT show blev der sagt!... jeg glæder mig
til filmen som aldrig før og i samme åndedrag, kan den nye Steve-O DVD
anbefales?

sniper_Nolight

Fra : Tommy Olsen

Dato : 30-10-02 12:12

On Wed, 30 Oct 2002 09:11:18 +0100, sniper_Nolight wrote:

> Hørt!

Enig her også, letfordøjelig uhøjtideligt underholdning man kan grine af;
hurra.

[snip]

>jeg glæder mig til filmen som aldrig før og i samme åndedrag, kan den
>nye Steve-O DVD anbefales?

Hvis det er den hvor det udelukkende er Steve-O der laver ting, men hvor
bl.a. Preston Lacy og Weeman gæsteoptræder, så kan den sagtens anbefales.
Indholdet på den DVD er stort set alt det Steve-O laver som var for stærkt
til MTV

--
Digitally yours
Tommy Olsen http://linuxhq.dk/

Fra : -V-

Dato : 31-10-02 00:37

"Tommy Olsen" <spam@linuxhq.dk> wrote in message
> [...]

Steve-O er cooool!

Var der ikke ham, der fik en *komplet* hårfjerningsbehandling?
Full Body, først med barbering og derefter med voks.

Det så nasty ud.....

-V-

Fra : Devast8or

Dato : 31-10-02 02:05

Jo, det var ham. Og det var inklusive øjenbryn. Av-av. Men han blev godt kun
barberet på skallen, ikke resten af kroppen. Der var det kun voks. Både
under armene og på brystet.

Det var også ham der slugte en fisk og brækkede den op igen, og sniffede en
regnorm op i næsen og spyttede den ud af munden. :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Morten DH

Dato : 01-11-02 17:23

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> regnorm op i næsen og spyttede den ud af munden. :)

Og fik en stor ble på som så blev fyldt med hummere og fik hæftet
J-A-C-K-A-S-S bokstaver fast i ballerne med en hæftepistol... Baller af
stål?!?

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 02-11-02 22:01

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote:

> [...]

>Det var også ham der slugte en fisk og brækkede den op igen, og sniffede en
>regnorm op i næsen og spyttede den ud af munden. :)

Var det så også ham som med gummihætte stod i et portabelt toilet mens det blev vendt
på hovedet - og som blev spulet ren efter at han havde rendt rundt efter medhjælperne
for at gnide sig op af dem..... enten det eller er der flere tv-værter som er
desperate for seertal... ;)

-breiler

Fra : Devast8or

Dato : 02-11-02 23:44

Det var så vidt jeg husker Knoxville. Men det var Steve-o der kørte ned ad
en snefyldt bakke i et toilet af samme slags (det monteret to snowboards i
bunden).

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Klaus Petersen

Dato : 10-11-02 14:44

> Det var så vidt jeg husker Knoxville.

Du husker rigtigt.

Fra : Sparre

Dato : 28-10-02 18:15

> Nogen der ved om den kommer op i biograferne herhjemme - og hvis ja,
> hvornår?

Dette er hvad imdb giver :( men den er nok bare ikke opdateret !

http://us.imdb.com/ReleaseDates?0322802

--
Christian Sparre

Fra : B|aze

Dato : 28-10-02 18:20

28 feb.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-10-02 22:00

> Nogen der ved om den kommer op i biograferne herhjemme - og hvis ja,
> hvornår?

først i 2003

> Kan bare ikke vente

heller ikke her, det show er det bedste ever!

sniper_Nolight

Fra : DrJack

Dato : 29-10-02 08:27

> Nogen der ved om den kommer op i biograferne herhjemme - og hvis ja,
> hvornår?
>
> Kan bare ikke vente

Vi har den stående til premiere den 28. Februar.

mvh

Christian Rønnow
Nordisk Film Biografer

Fra : Morten DH

Dato : 29-10-02 11:59

"DrJack" <christian.hansen@bio.egmont.com> skrev i en meddelelse
> Vi har den stående til premiere den 28. Februar.
>
> mvh
>
> Christian Rønnow
> Nordisk Film Biografer

Har du nogen info om hvor mange kopier der kommet til landet - er det en
film man kan forvente kommer på plakaten i de større provinsbyer?

Fra : Brian Nielsen

Dato : 03-11-02 22:50

> Nogen der ved om den kommer op i biograferne herhjemme - og hvis ja,
> hvornår?
>
> Kan bare ikke vente

Det er en skam at Ole Michelsen ikke når at anmelde den film.
Jeg ville elske at høre hans uforbeholdne mening.

Og hvor ville jeg nødig sidde til en Surprise-forestilling og se
"Jackass" tone frem på lærredet!

Fra : Peter Brodersen

Dato : 03-11-02 23:06

On Sun, 3 Nov 2002 22:50:06 +0100, "Brian Nielsen"
<bn73@worldonline.dk> wrote:

>Det er en skam at Ole Michelsen ikke når at anmelde den film.
>Jeg ville elske at høre hans uforbeholdne mening.

Han siger vel hvad, han plejer. At det er en film, der uanset hvor
mange, der ikke bryder sig om den, stadigvæk vil have et fast
publikum. Og at han ikke tilhører dette publikum.

--
- Peter Brodersen