Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Olympus C-990 Zoom
Fra : Driftsleder Lars Kri~

Dato : 28-10-02 16:09

Hej NG

Er der nogen som ved hvorledes alle billeder på memory kortet slettes på en
gang.? Det tager så laang tid at slette billederne enkeltvis.

På forhånd tak
Mvh Lars

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-10-02 16:20

Driftsleder Lars Kristensen wrote:

> Er der nogen som ved hvorledes alle billeder på memory kortet
> slettes på en gang.? Det tager så laang tid at slette billederne
> enkeltvis.

Prøv at se om der ikke er en menu der hedder "Format card", eller
"Delete all pictures"...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Driftsleder Lars Kri~

Dato : 28-10-02 17:01

Hej Niels

Sådan en menu findes der desværre ikke på kameraet.

mvh Lars

Fra : emj

Dato : 28-10-02 17:38

On Mon, 28 Oct 2002 17:00:36 +0100, "Driftsleder Lars Kristensen"
<lars@lemvigbiogas.dk> wrote:

>Sådan en menu findes der desværre ikke på kameraet.

Så må du jo gå den tunge vej at kikke i manualen. Den ligger på den
medfølgende cd som en PDF-fil.
Hilsen emj
--
http://www.enterpol.dk/foto/epgalleri/epfoto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-10-02 17:58

Driftsleder Lars Kristensen wrote:

> Sådan en menu findes der desværre ikke på kameraet.

Jeg vil godt vædde på, at det pågældne kamera har den funktion,
at man kan slette alle billeder i et hug, men hvis det er en
ældre sag, så er det ikke utænkligt, at du skal holde en eller
anden "shift" knap nede, når du vælger slet.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : P.C.

Dato : 30-10-02 08:27

Hi

> Jeg vil godt vædde på, at det pågældne kamera har den funktion,

Det vil jeg næsten også, på 920 kommer ligesom et rødt kraftigt T frem , som er
symbol for formatering.
P.C.,

Fra : JPo

Dato : 28-10-02 20:00

Hvis du kører XP - så kan guiden klare dette.

mvh.
J.Po

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 28-10-02 18:50

"Driftsleder Lars Kristensen" <lars@lemvigbiogas.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen som ved hvorledes alle billeder på memory kortet slettes på
en
> gang.? Det tager så laang tid at slette billederne enkeltvis.

Hej Lars

Sluk for kameraet
tænd skærmen
aktiver menu
4. menu fra oven (en papirkurv) enter
nederste menu (et smarcard med en hammer) enter ok
øverste menu (smartcard med hammer) enter ok
og skærmen viser nu NO PICTURE

Niels
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : Driftsleder Lars Kri~

Dato : 29-10-02 17:14

Hej Niels

Tak for hjælpen. Denne funktion har jeg manglet i over 1 år.
Dette stod der nemlig ikke noget om i manualen.

mvh. Lars