HjerneMadsen, Balling og Fjæstad
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-10-02 14:56

Interessant!?
http://www.hjernesange.dk/

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Karina Hjorth

Dato : 28-10-02 16:02

> Interessant!?
> http://www.hjernesange.dk/

Egentlig... Jeg har stor respekt for Peter L.M's viden og det, han laver.
Men om der er så meget musik i det, ved jeg ikke endnu. Jeg har kun hørt et
par enkelte klip af et af numrene. I øvrigt tror jeg, at både han om Anders
(omend han ikke altid opfører sig sådan) er stinkende intelligente....

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.shubidua.nu/salimata/ - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 28-10-02 16:14

On Mon, 28 Oct 2002 16:02:19 +0100, "Karina Hjorth"
<khjorth@oncable.dk> wrote:

> [...]
>(omend han ikke altid opfører sig sådan) er stinkende intelligente....

Det tror jeg du har ret i, på hver deres måde.

Musikken er ikke genailt, men når nu Fjæstad er med

Morten
morten@bowman.dk