Andet multimedie
bentjuul 3670
Bevægelig xp-pausebaggrund
Fra : Yoo Falk Jensen

Dato : 28-10-02 14:27

Jeg har set, at man kan få baggrunden til at bevæge sig (lidt ligesom en
bold, der bevæger sig under et stykke stof) enten som almindelig
skrivebordsbaggrund eller som pausebaggrund. Er der nogen, der ved, hvordan
man klarer den?

Fra : Kim Jensen

Dato : 28-10-02 15:51

> [...]
> bold, der bevæger sig under et stykke stof) enten som almindelig
> skrivebordsbaggrund eller som pausebaggrund. Er der nogen, der ved,

Mon ikke denne kan klare det:
http://www.dreamrender.com/

mvh
Kim Jensen

Fra : Digit

Dato : 28-10-02 17:08

"Kim Jensen" ræsonnerede, og skrev d. 28 okt 2002:

> hvordan

> Mon ikke denne kan klare det:
> http://www.dreamrender.com/

Yeah! Tak for linket.