Reservedele Efterlyses
Fra : Martin_P

Dato : 28-10-02 07:59

Efter en tur ned til den lokale MC pusher fandt jeg ud af at det ikke
er helt nemt at finde reservedele til min Suzuki 250T fra '72(en
2-benet totakter)

Derfor skriver jeg nu her i et forsøg på at finde:

Topstykke til højre side
2 stk. stempler(org størrelse) evt. originale stempler
samt stempelringe

ved ikke hvad de hedder, men de "gevind-ringe" der sidder på
kaburatoren(den ene er knækket - den anden er ved at knække)

Nogen der ved hvad de dele koster??

Martin_P

Fra : Pcman

Dato : 28-10-02 08:04

"Martin_P" <mpXXX@alkaline-batteries.dk> wrote in message
> [...]
>
> ved ikke hvad de hedder, men de "gevind-ringe" der sidder på
> kaburatoren(den ene er knækket - den anden er ved at knække)

Hej Martin.
Prøv evt lc-racing i Rønnede. www.lc-racing.dk Hvis du siger at du har set
hans webside og har fundet ham derigennem, plejer han at give 10 % rabat.
Venligst.

--
Jarl Olsen
Min Yamaha RD 350 stinker

Fra : Martin_P

Dato : 28-10-02 10:52

On Mon, 28 Oct 2002 09:03:54 +0200, "Pcman"
<jarl.fjerndetteolsen@mail.dk> wrote:

> [...]
>hans webside og har fundet ham derigennem, plejer han at give 10 % rabat.

Tak for linket - men det virker bare ikke ;o(

andre gode forslag?

Martin_P

Fra : Michael K. S.

Dato : 28-10-02 11:33

On Mon, 28 Oct 2002 10:52:00 +0100, Martin_P
<mpXXX@alkaline-batteries.dk> wrote:

>Tak for linket - men det virker bare ikke ;o(
>andre gode forslag?

Det rigtige link måske :

http://www.lc-racing.subnet.dk/

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Pcman

Dato : 28-10-02 17:38

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message

> Det rigtige link måske :
>
> http://www.lc-racing.subnet.dk/

Hmm, ser ud til at hans web ikke virker.
Her kommer hans telefonnummer - de gule sider 2002.
LC-racing Rønnede:
56711323.

Venligst
--
pcmanFJERNDETTE@pcman.dk

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 28-10-02 18:02

Andre gode forslag!? Prøv www.sparesdirect.co.uk

Fra : Martin_P

Dato : 29-10-02 07:25

On Mon, 28 Oct 2002 18:01:30 +0100, "John de Summer-Brason"
<brason@get2net.dk> wrote:

>Prøv www.sparesdirect.co.uk
Se nu begynder det at ligne noget - MANGE tak for det link

nu er problemet bare - mit engelsk er ok, men ikke i disse faglige
udtryk...

Derfor vil jeg gerne om en vil være særdeles flink og oversætte
følgende ord:

Topstykke

Stempel og evt stempel kit

Karburator er vist det samme ord

og gevindringe

MANGE tusinde tak for hjælpen! Ser ud til at jeg er klar til forårs
sæsonen alligevel

Martin_P

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 29-10-02 08:26

"Martin_P" skrev i en meddelelse

> Derfor vil jeg gerne om en vil være særdeles flink og oversætte
> følgende ord:
>
> Topstykke
Cylinder head

> Stempel og evt stempel kit
Piston, piston kit (?)

> Karburator er vist det samme ord
Carburettor er vist det rigtige ord

> og gevindringe
DEr må jeg være dig svar skyldig, der ved jeg ikke hvad du mener...

> MANGE tusinde tak for hjælpen! Ser ud til at jeg er klar til forårs
> sæsonen alligevel
Det var da så lidt.

--
Mvh Claus
(cb750 f2 '77)

Fra : Martin_P

Dato : 29-10-02 14:40

On Tue, 29 Oct 2002 08:25:40 +0100, "Claus Ruglund Jakobsen"
<claus_ruglund*nospam*@jakobsen.tdcadsl.dk> wrote:

>DEr må jeg være dig svar skyldig, der ved jeg ikke hvad du mener...
Der mener jeg de gevindringe som bruges til at skrue på toppen af
karburatoren, således at spjældet kommer til at sidde fast.

martin_P
Håber jeg fik forklaret det rigtigt - jeg er ikke så teknisk ferm..

Fra : Jonas Holt

Dato : 29-10-02 16:52

> Der mener jeg de gevindringe som bruges til at skrue på toppen af
> karburatoren, således at spjældet kommer til at sidde fast.

Jeg tror jeg ved hvad du mener, men jeg ved ikke hvad de hedder.
Måske noget i retning af threaded lock ring eller lock ring for throttle valve return spring - a ring with
outside thread og så angive dimensionerne
(yderdiameter x inderdiameter x tykkelse).

Hvis du går ind på karburatorfabrikantens hjemmeside og søger på den aktuelle karburatormodel, kan du måske
finde et "exploded view" og derved betegnelsen og måske endda et part number.

Try you ahead

Jonas Holt & CBR600F2