Nirvana på P3 i aften
Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 28-10-02 08:01

I anledningen af det nye album er der et program på P3 i aften om
Nirvana.

Fra dr.dk:

En temaaften om verdens vigtigste band Nirvana i anledning af dets
opsamlingsplade, der udkommer i dag. Vært: Christina Høier. (Sendes
også 3.03).

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-02 11:36

On Mon, 28 Oct 2002 08:00:55 +0100, Thomas Lund Hansen
<thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk> wrote:

> [...]
>
>En temaaften om verdens vigtigste band Nirvana i anledning af dets
>opsamlingsplade, der udkommer i dag. Vært: Christina Høier. (Sendes

er der ikke nogle der har radio på pc'ern og kan optage det?

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-10-02 11:54

peet_dk wrote:
> er der ikke nogle der har radio på pc'ern og kan optage det?

Tjoh, det har jeg planer om, men det afhænger af, om min maskine har lyst :(

/Nikolaj

Fra : Sunz

Dato : 28-10-02 14:25

Det ville bare være kanon! Jeg er også interesseret i at få en kopi hvis du
optager det Nikolaj!

-Sunz

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-02 21:28

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse
> Tjoh, det har jeg planer om, men det afhænger af, om min maskine har lyst
:(

ok... programmet er ind til vidre lidt tyndt... Men sig til hvis du får det
ned adligevel ;)

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-10-02 23:18

Nikolaj Borg wrote:
> Tjoh, det har jeg planer om, men det afhænger af, om min maskine har
> lyst :(

Jeg glemte desværre at få fyret op for recorderen, og er først lige kommet
hjem. Det, jeg har hørt indtil nu, får mig ikke til at ærgre mig så meget.

/Nikolaj

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-10-02 16:54

Thomas Lund Hansen wrote:

> [...]
>
> En temaaften om verdens vigtigste band Nirvana i anledning af dets
> opsamlingsplade, der udkommer i dag. Vært: Christina Høier. (Sendes

"Verdens vigtigste band"???
Er P3 gået fuldstændig i selvsving. Tidligere i dag hørte jeg dem også
sige noget om at Nirvana i dag var mere succesfulde end nogensinde før.

/Robert

Fra : Klitgaard

Dato : 28-10-02 17:01

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Er P3 gået fuldstændig i selvsving. Tidligere i dag hørte jeg dem også
> sige noget om at Nirvana i dag var mere succesfulde end nogensinde før.

Tror nu de sagde at Nirvane var mere aktuelle end noogensinde...

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-10-02 21:48

Klitgaard wrote:

> "Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Tror nu de sagde at Nirvane var mere aktuelle end noogensinde...

I stand corrected.
Men er det så mere korrekt?

Fra : Klitgaard

Dato : 28-10-02 22:49

> I stand corrected.
> Men er det så mere korrekt?

Næh, det er det vel ikke. De var nok mere aktuelle da de havde et helt nyt
album at byde på i forhold til nu hvor der kun er ét nyt track

Fra : Sunz

Dato : 28-10-02 22:07

Hej Nikolaj!!

Jeg ville bare lige høre om du får optaget radioprogrammet med Nirvana?
Så er jeg, som du måske har læst i dk.kultur.musik, meget interesseret!!

Mvh
Sune Nissen