Hitlister 70'erne
Fra : Gert Vest

Dato : 28-10-02 07:03

Hej alle !

Er der nogen som ved om det er muligt at skaffe de danske hitlister fra
70'erne ?
Det er specielt perioden 1974 - 1978 jeg er interesseret i.

Med venlig hilsen

Gert Vest

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-10-02 18:30

Gert Vest <post@gertvest.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dbcd31f$0$97606$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> 70'erne ?
> Det er specielt perioden 1974 - 1978 jeg er interesseret i.

_____________

Prøv at spørg på www.dansktoppensubnet.subnet.dk

Jeg har via Dansktoppen i Århus fået de danske hitlister fra 90-erne. Men
der er jo langt ned til 70-erne.

Hilsen Åge

Fra : Zippedyr

Dato : 28-10-02 18:52

"Gert Vest" skrev d. 28-10-02 07:03 dette indlæg :
> [...]
fra
> 70'erne ?
> Det er specielt perioden 1974 - 1978 jeg er interesseret i.

Prøv dette link:

www.eurohits.subnet.dk Gert Vest

Hilsen>

http://www.kandu.dk/

Fra : B|aze

Dato : 28-10-02 18:59

Her..
http://www.eurohits.subnet.dk/Denmark%2076.htm
men der er kun fra 76 og frem

Fra : Gert Vest

Dato : 29-10-02 13:53

Nogen af dem er der jo, men DR må da have dem. Jeg har skrevet til dem, men
ikke fået svar. Et eller andet sted må oplysningerne være.

Tak !

GV

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-10-02 14:50

Gert Vest wrote:

> Nogen af dem er der jo, men DR må da have dem. Jeg har skrevet til dem, men
> ikke fået svar. Et eller andet sted må oplysningerne være.

Prøv BT (avisen).

--
Mvh. Kim Ludvigsen