Connectix Virtual Game Station
Fra : Henrik Hansen

Dato : 28-10-02 07:10

Hej NG

Er der nogen kloge hoveder herinde der ved hvor jeg henter en speciel fil
til dette program.

Programmet gør at man kan spille Playstation spil på Mac, altså en Emulator.
Det problem jeg har er at programmet kun virker med Orginale PSX spil.
Hvis man bruger "backup" spil kræves en fil der skal tilføjes
programmet.....Hvor henter man sådan en henne.???

Nogen der ved noget om det.??

Mvh
HH

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-10-02 08:01

On Mon, 28 Oct 2002 7:10:29 +0100, Henrik Hansen wrote
(in message <3dbcd4ca$0$11446$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>):

> [...]
> Hvis man bruger "backup" spil kræves en fil der skal tilføjes
> programmet.....Hvor henter man sådan en henne.???

Det kan ikke betale sig. Jeg har engang spillet Resident Evil på den måde.
Køb en PlayStation2, de er ret fantastiske, og koster ikke det hvide ud af
øjnene.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 28-10-02 09:06

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Det kan ikke betale sig. Jeg har engang spillet Resident Evil på den måde.
> Køb en PlayStation2, de er ret fantastiske, og koster ikke det hvide ud af
> øjnene.

tekken 3 og NHL kører rigtigt godt på vores gamle rev. b imac (og så
har man uendelig memory card Det eneste sure er man skal starte op i
OS 9
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Henrik Hansen

Dato : 28-10-02 14:39

Michael:
Har du så et link til hvor jeg kan hente filen henne..?? Så programmet kan
køre backup´s...??

Mvh
HH

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 28-10-02 14:51

Henrik Hansen <salg@jubiimail.dk> wrote:

> Michael:
> Har du så et link til hvor jeg kan hente filen henne..?? Så programmet kan
> køre backup´s...??

ftp.ravnekrogen.dk/public/Connectix_Virtual_Game_Station

eller find dem selv på
< http://www.clanmacgaming.com/files.php>

/Preben
--
Det er lettere at bedømme et menneskes forstand,
på dets spørgsmål end på dets svar!

Fra : Michael Holm

Dato : 28-10-02 16:27

Henrik Hansen <salg@jubiimail.dk> wrote:

> Michael:
> Har du så et link til hvor jeg kan hente filen henne..?? Så programmet kan
> køre backup´s...??

jeg har blot spillet med originale cd'er - så jeg kender ikke filen, men
så lige en anden havde postet et foreslag, du må godt mail mig den
når/hvis du finder den

p.s.
lige nu sidder 4 unger om den gamle imac og prøver at få doktor B i
trekken 3
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Tom

Dato : 28-10-02 17:29

Er der nogle af jer der ved om jeg kan for VGS til G4 ( og PSX altså
playstation2 !?)
Tom

PS
De nyere G4ere har nemlig ikke ATI kort som VGS tidligere krævede !

On 28/10/02 16:27, in article
1fkruym.1x3qthvhswab3N%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com, "Michael Holm"

Fra : Michael Holm

Dato : 28-10-02 18:06

Tom <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> Tom
>
> PS
> De nyere G4ere har nemlig ikke ATI kort som VGS tidligere krævede !

ved det ikke, men hvis ingen andre når at svare inden, så skal jeg nok
genstarte imorgen aften, i OS 9 og teste det

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk