Endnu en film med TOTAL KONTROL....
Fra : Gundersen

Dato : 28-10-02 00:27

Hejsa

Der har været postet et link med de gutter fra Miami før hvor de kørte
på baghjul 12'o clock. Denne gang er det 6'o clock. (Stopies)
Musiken er detsvære stadig forhøj, men man kan da høre maskinerne denne
gang!

http://www.asphaultburners.com/Videos/stopieMadness.wmv

Hent den, og nyd synet!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Michael K. S.

Dato : 28-10-02 00:45

On Mon, 28 Oct 2002 00:27:28 +0100, Gundersen <Gundersen@tdcadsl.dk>
wrote:

>Hent den, og nyd synet!

Kewl - Af en eller anden grund har wheelies aldrig sagt mig det helt
store mens stoppies/rolling endos er såvel lækkert at se som at lege
med selv....

-M

Fra : Steffler

Dato : 28-10-02 09:33

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> på baghjul 12'o clock. Denne gang er det 6'o clock. (Stopies)
> Musiken er detsvære stadig forhøj, men man kan da høre maskinerne denne

Smukt..... Den film ku' lige ta' brodden af sådan en mandag
morgen klokken alt for tidligt

/S

Fra : RpR

Dato : 28-10-02 14:48

> http://www.asphaultburners.com/Videos/stopieMadness.wmv

Seje stoppies, men musikken plager mig. Siden Radical Riders brugte den i
http://www.ketogan.com/radicalriders/movies/scootermania_020306.wmv er den
blevet brugt i ALT for mange andre videoer.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 28-10-02 18:23

men musikken plager mig. Siden Radical Riders brugte den i
> http://www.ketogan.com/radicalriders/movies/scootermania_020306.wmv er den
> blevet brugt i ALT for mange andre videoer.

Nu vi er ved musikken... er der nogen der ved hvilket band der er brugt i
den første film (Baghjuls filmen)???
--
Venlig hilsen Rune (bandit600R)
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-10-02 18:31

Rune (Bandit600R) wrote:

> men musikken plager mig. Siden Radical Riders brugte den i
>
> Nu vi er ved musikken... er der nogen der ved hvilket band der er brugt i
> den første film (Baghjuls filmen)???

Er der en der lige smider et link til den?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Gundersen

Dato : 28-10-02 23:29

Hejsa

> Er der en der lige smider et link til den?

Jepper!

http://www.bikeproject.com/movies/firstvideo.wmv

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 28-10-02 18:47

> Nu vi er ved musikken... er der nogen der ved hvilket band der er brugt i
> [...]
________________________________

Hvis det er den jeg tror, som også foregår i Fort Lauderdale med de samme
gutter, så hedder sangen ATWA og er lavet af System Of A Down.

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : H;P

Dato : 29-10-02 00:15

Hejsa´

"Rune (Bandit600R)" spurte........
> Nu vi er ved musikken... er der nogen der ved hvilket band der er brugt i
> [...]

Musikken fra den første video fra miamidrengene er -System Of a Down-
"ATWA", vist man ikke husker forkert !

G´nat herfra

H;P

--
http://Falken.farmands.Dk <A Ha....Nyt Domæne >
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310
>Add me on MSN messenger peter_falken@hotmail.com
(o: 300 Ccm & 2 Takter til TAK ! ! !

Fra : Bo-gsxR

Dato : 29-10-02 10:25

> Der har været postet et link med de gutter fra Miami før hvor de kørte
> på baghjul 12'o clock. Denne gang er det 6'o clock

det er lidt ærgelidt at en af dem også kommer til at lave en
2'o clock stoppie

bo-gsxR

Fra : Steffler

Dato : 29-10-02 13:30

"Bo-gsxR" <anonym@anonym.dk> wrote in message

> det er lidt ærgelidt at en af dem også kommer til at lave en
> 2'o clock stoppie

Men heldigt at det ikke går hurtigere

/S