6310i ???
Fra : Stefan Daugaard Poul~

Dato : 27-10-02 23:20

Jeg overvejer at købe en 6310i så vil jeg lige høre om der er nogen der er
ejer af sådan en fætter, for der var en der fortalte mig (det er langt ude
ja) at han havde hørt at der var mange problemer med dem....ligesom der
var/er med 8210.

Hilsen
Stefan Poulsen

Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-10-02 23:44

> Jeg overvejer at købe en 6310i så vil jeg lige høre om der er nogen der
> er ejer af sådan en fætter, for der var en der fortalte mig (det er
> langt ude ja) at han havde hørt at der var mange problemer med dem

Det er jo Nokia. Så ja, der er fejl med dem. Det kan dog i de fleste
tilfælde løses ved en software update.

Ellers så er denne måske værd at vente på? :
http://orange.dk/spv/

Fra : Dan Molberg

Dato : 27-10-02 23:45

"Stefan Daugaard Poulsen" <cyberzed@crayon.dk> wrote in message
> [...]
> ja) at han havde hørt at der var mange problemer med dem....ligesom der
Hvad skulle det være? De problemer jeg har med min 6310i er mindre end dem,
jeg har haft med 2110i, 3110, 6110, 6150, 6210 og 7110....

Fra : L.M.L

Dato : 28-10-02 07:30

> Hvad skulle det være? De problemer jeg har med min 6310i er mindre end
dem,
> jeg har haft med 2110i, 3110, 6110, 6150, 6210 og 7110....

Hvilke problemer havde du med fx. 6210 ?
Og hvad skulle der til for at løse dem ?

mvh
Lars

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 28-10-02 05:52

Davs.

> [...]
> ja) at han havde hørt at der var mange problemer med dem....ligesom der

Tja, den eneste Nokia jeg har haft lidt problemer med, det var en 7110'er.
2110, 6110, 6210 og 6310i kørte alle perfekt.
--
Mvh. Kai Hoffmann

Web-hotel med mulighed for spamfilter på mailen.
www.hoffmann.cc

Fra : Basic Electronics

Dato : 28-10-02 21:17

> Tja, den eneste Nokia jeg har haft lidt problemer med, det var en 7110'er.
> 2110, 6110, 6210 og 6310i kørte alle perfekt.
Ikke så sært, du har haft alle erhvervstelefoner fra nokia, så derfor har du
ikke haft store problemer, det er ungdomstelefonerne der er fulde af fejl,
bortset fra 3210.
Men jeg vil også sige at 7110 går under ungdomstelefoner.
MVH Janus Olsen

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 29-10-02 07:53

> [...]
> bortset fra 3210.
> Men jeg vil også sige at 7110 går under ungdomstelefoner.

Den var jeg så heller ikke så vild med. Ikke smart med klap når man har
headset på og skal ringe ud mens man kører, men 6210 og nu 6310i er nok det
bedste jeg har set til dato. Ikke for meget pjat, og de kører bare.

Fra : Stefan Daugaard Poul~

Dato : 29-10-02 08:08

Det lader ikke til at der er hold i det jeg har hørt om den :) Så
6310i here i come :) nu mangler jeg bare lige at den ikke er i
restordre. Hvis der var nogen af jer der skulle være interresserede så
har jeg smidt den gamle....8210.... til salg på
dk.marked.privat.telefon.mobil.

Hilsen
Stefan

Fra : Dan Molberg

Dato : 29-10-02 09:08

"Stefan Daugaard Poulsen" <cyberzed@stackoverflow.dk> wrote in message
> restordre. Hvis der var nogen af jer der skulle være interresserede så
> har jeg smidt den gamle....8210.... til salg på
> dk.marked.privat.telefon.mobil.
Hvorfor skulle vi dog det vi har jo en 6310i:)

Fra : Nicolai

Dato : 28-10-02 12:24

> [...]
> ja) at han havde hørt at der var mange problemer med dem....ligesom der

Vrøvl. Køb den, den sparker r*v

Fra : Dan Molberg

Dato : 28-10-02 13:43

"Nicolai" <nifoSPAMSUCKS@nospam.dk> wrote in message
> Vrøvl. Køb den, den sparker r*v
Bortset fra at jeg godt kunne ønske mig at den kun forsøger at sende SMS'er
til numre i ens adressebog som typen mobil.... Men ellers ja, så er det nok
en af de bedste telefoner under 3k....

Fra : Nicolai

Dato : 28-10-02 16:59

> Bortset fra at jeg godt kunne ønske mig at den kun forsøger at sende SMS'er
> til numre i ens adressebog som typen mobil.... Men ellers ja, så er det nok
> en af de bedste telefoner under 3k....

Den fattede jeg ikke. Er det en softwarefejl? Få den opdateret :)

Fra : Dan Molberg

Dato : 28-10-02 17:14

SMS'er
> Den fattede jeg ikke. Er det en softwarefejl? Få den opdateret :)
Er ikke en bug nok mere en manglende feature....

Fra : Jochke

Dato : 28-10-02 20:47

"Dan Molberg" <beyond@repair.void> wrote in message

> Er ikke en bug nok mere en manglende feature....

Det problem havde jeg også med min 7650. Så det er nok generelt.

/Jochke

Fra : Jochke

Dato : 28-10-02 20:51

"Stefan Daugaard Poulsen" <cyberzed@crayon.dk> wrote in message
> Jeg overvejer at købe en 6310i så vil jeg lige høre om der er nogen der er
> ejer af sådan en fætter

Jep vi har 2 i husstanden. :D

>, for der var en der fortalte mig (det er langt ude
> ja) at han havde hørt at der var mange problemer med dem....ligesom der
> var/er med 8210.
Ja det er langt ude. :D

Jeg har ikke haft nogen problemer. Synes den er så dejlig. :D Er lige så
glad for den som for min gamle 7650. Den var dog lidt for stor syns jeg. Men
lækkert design, lang batteri tid og fedt med et blåt lys. En ting jeg lige
synes er sjov, er at farvet i displayet ikke er helt det samme i alle
telefonerne. Min er lidt mere blå-grønlig mens den i min kærestes er
blå-lilla.

/Jochke