GDS møbler m.m.
Fra : Nicolai

Dato : 27-10-02 22:41

Jeg er altid på udkig efter ideer til konstruktioner af sexuel
karakter, og for tiden pusler jeg med planer om et eller andet stativ,
primært til at hænge fødderne op i, mens man ligger på en seng.

Så faldt jeg over billdet
http://nicolai.hjorth.com/tmp/bondage%20techno%20rack.jpg, men er der
nogen der ved hvor den slags rør og tilbehør kan købes? Eller som
kender lignende materialer som kan anskaffes for en rimelig pris?

På forhånd tak
Nicolai

PS! Er par andre steder jeg har fundet med Gør det selv ideer:

http://come.to/pervy.tool.time
http://www.saroftreve.com/workshop/
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 27-10-02 22:59

Nicolai <nicolai@spamcop.net> wrote in
SNIP

> [...]
> nogen der ved hvor den slags rør og tilbehør kan købes? Eller som
> kender lignende materialer som kan anskaffes for en rimelig pris?

Det ligner noget jeg arbjdede med som stilladsarbejder i sin tid. Måske
skulle du få fat i et stiladsfirma og høre hvor man får den slags?

Tomas

Fra : Henning

Dato : 28-10-02 07:33

Tomas O. wrote:
> Nicolai <nicolai@spamcop.net> wrote in

> Det ligner noget jeg arbjdede med som stilladsarbejder i sin tid.
> Måske skulle du få fat i et stiladsfirma og høre hvor man får den
> slags?

Eller almindelige galvanserede vandrør, 2" så vidt jeg kan skønne
for de lodrette og 1½" for de vanrette.

MVH
Henning

Fra : Nicolai

Dato : 28-10-02 10:50

Jeg slår lige mit svar til jer begge sammen i en ...

On Mon, 28 Oct 2002 07:33:08 +0100, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]

Hej Thomas,

Ikke dumt. Der var da lidt for mig at søgevidere i.

Hej Henning

>Eller almindelige galvanserede vandrør, 2" så vidt jeg kan skønne
>for de lodrette og 1½" for de vanrette.

Ja, men de fittings der skrues UDENPÅ ligner ikke noget jeg har set i
Silvan <G>

Jeg var også ved at kigge på nogle smarte letmetalprofiler, jeg kunne
i aftes ikke lige finde firmaet igen. Men det var ret smart. Dog
svarede de aldrig tilbage med priser/brochurer da jeg udfyldte en
online formular for 3 måneder siden.

Fordelen ved rørene som jeg ser det, er at det er nemmere lige at
skilel ad når udstyret skal skjules. Jeg tror ikke min mor ville være
så begejstret for at sove i en seng med et stativ på.

I forvejen er vores gæsteværelse fyldt op af legetøj, bamser og bleer

/Nicolai

--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-02 10:26

> Jeg er altid på udkig efter ideer til konstruktioner af sexuel
> karakter, og for tiden pusler jeg med planer om et eller andet stativ,
> primært til at hænge fødderne op i, mens man ligger på en seng.

Lån en lærebog i retsmedicin på biblioteket hvis du vil advares om hvor
mange HUNDREDER onanister der er kommet til at slå sig selv ihjel ved
eksperimenter - især dog ved kvælning når de ville blive høje af
næstenkvælning med en plastpose, men også sære ophængninger .
Hvis benene ikke kan komme ned igen, dør du smertefuldere end ved
korsfæstelse. Vær sikker på at naboen er hjemme og kan tilkaldes.

Engang nævnte jeg hvor god telefonbruser er til at rengøre endetarmen, og
etablerede dss'er for over mig om at de havde besluttet at
telefonbruserovertrykket kan være """farligt""".
Her taler jeg livsfare.

De reelle veldokumenterede (i visse lærebøger affotograferede)
opfindsomheder ville man tro var en urban legend hvis man blot hørte dem
mundtligt.
Du ved af typen pik ind i støvsuger og skal opereres ud. Sådant er oftest
løgnagtig vandrehistorie og frit opfundet, men her er det hårde facta.

Hvad betyder GDS?

Fra : PerG.

Dato : 28-10-02 10:53

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du ved af typen pik ind i støvsuger og skal opereres ud. Sådant er oftest
> løgnagtig vandrehistorie og frit opfundet, men her er det hårde facta.

Så vær du glad for, at dine bryster alligevel ikke er store nok til nævnte
konstruktion.

Venlig hilsen

Per