Road to Perdition / hjælp mig....
Fra : Beck

Dato : 27-10-02 21:55

......der er noget jeg ikke kan forstå:

hvorfor bliver de Michael sullivan + søn jagtet ?

er fordi sønnen ser Connor Rooney pløkke en mand ned ?

og hvorfor skal M.Sullivans familie skudes ?

det skal siges jeg var lidt halvfuld da jeg var inde og se filmen +
på toilettet et par gange.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-10-02 23:38

On Sun, 27 Oct 2002 21:54:55 +0100, "Beck" <beck10@ofir.dk> wrote:

>.....der er noget jeg ikke kan forstå:
>
>hvorfor bliver de Michael sullivan + søn jagtet ?
>
>er fordi sønnen ser Connor Rooney pløkke en mand ned ?

Ja, men også fordi at Connor snyder sin far og han er bange for at
faren finder ud af det. Vi finder senere ud af at faren allerede ved
det.

>og hvorfor skal M.Sullivans familie skudes ?

Kan ikke helt huske det, men mon ikke han troede han skød den rigtig
og moren var vidne? Eller også var han sikker på at moren ville
få/havde fået det at vide

>det skal siges jeg var lidt halvfuld da jeg var inde og se filmen +
>på toilettet et par gange.

Øøhh nå, halvfuld til en film som RTP!? Tænk dig om næste gang

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 28-10-02 09:58

"Beck" <beck10@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> og hvorfor skal M.Sullivans familie skudes ?
>
> det skal siges jeg var lidt halvfuld da jeg var inde og se filmen +

Du er vist stadig halvfuld ;? OG HUSK SÅ LIGE SPOILER WARNING!!!

Fra : Heidi

Dato : 28-10-02 21:06

Per Kristensen wrote:
> "Beck" <beck10@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Du er vist stadig halvfuld ;? OG HUSK SÅ LIGE SPOILER
> WARNING!!!

Og husk så lige spoiler warning selv, eller i det mindste at slette
spoileren fra det du svarer på!

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : kunuk

Dato : 28-10-02 23:00

"Beck" <beck10@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> det skal siges jeg var lidt halvfuld da jeg var inde og se filmen +
> på toilettet et par gange.

Det er den type der bare er 'pisse' irriterende at opleve i en biograf
kunuk