Peugeot speedfight
Fra : Martin Olsen

Dato : 27-10-02 19:49

hvordan ser man forskeld på en speedfight 1 og 2

Mvh
Martin O

Fra : Henrik Ø

Dato : 27-10-02 19:59

"Martin Olsen" <mar-mal@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan ser man forskeld på en speedfight 1 og 2
>
> Mvh
> Martin O

Du kan se det på kickstarteren. Det er forskellen JEG kan få øje på mht.
forskelle mellem sp1 og sp2.
På sp1 er det en folde-kickstarter og på sp2 er den støbt i eet lige som på
Aprilia Rally.
Spejlene er ikke et tegn på forskel ; jeg har en sp1 med små spejle og en
sp1 med store spejle.

Venlig hilsen : Henrik Ø

Fra : Hekto

Dato : 28-10-02 07:11

In article <3dbc375d$0$807$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
pwt@mail1.stofanet.dk says...
> [...]
> Aprilia Rally.
> Spejlene er ikke et tegn på forskel ; jeg har en sp1 med små spejle og en

- Anden forlygte
- Anden plastic bagtil
- Oliepumpe kun omdrejningsreguleret
- Kick og sideskjold
- Farverne

--
/Hekto/Brian
Suzuki LS650 m. 1in1 & Kawasaki KR-1 m. 2in2 + KIPS

Fra : Martin Olsen

Dato : 28-10-02 14:22

ved i så hvilken min er?
der står prost på den og den har en støbt kickstarter?

Mvh
Martin O

Fra : Hekto

Dato : 28-10-02 14:51

In article <3dbd39f7$0$97657$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, mar-
mal@olsen.mail.dk says...
> ved i så hvilken min er?
> der står prost på den og den har en støbt kickstarter?
>
> Mvh
> Martin O
Ja, det er jo voldsomt svæert! .... kan den mon foldes??
--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=8

Fra : Martin Olsen

Dato : 28-10-02 15:29

Hvis du mener kickstarteren kan den ikke foldes

Fra : Hekto

Dato : 28-10-02 16:29

In article <3dbd49b0$0$97621$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, mar-
mal@olsen.mail.dk says...
> Hvis du mener kickstarteren kan den ikke foldes
Jamen så er det nok en 2'er, med mindre nogen har sat en 2'er kick på
en 1'er ;)

Jeg mener dog at en Prost var en specialmodel af en 1'er; men den kan
jo have været et grænsetilfælde, imellem de to.

2'eren har dobbeltforlygte, og bagenden består kun af to
plastikhalvskaller.
1'eren har een pære (enkelt forlygte), og bagenden ar samlet med et
stykke plastik på 10x10cm imellem de to halvdele.
1'er oliepumpen reguleres også med indstillingen af gashåndtaget; men
igen kan der være et 'overgangsfænomen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-10-02 19:33

> ved i så hvilken min er?
> der står prost på den og den har en støbt kickstarter?

Skulle det være sådan en fætter her ?
http://www.aprimoto.com/peugeot/speedfight2prost.htm

Kim Larsen

Fra : Martin Olsen

Dato : 29-10-02 02:07

er magen til på nær forlygten min er med en pære
man kan ikke se den men tror at den sidder i midten.

Mvh
Martin O

Fra : Hekto

Dato : 29-10-02 10:39

In article <3dbddf4d$0$97647$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, mar-
mal@olsen.mail.dk says...
> er magen til på nær forlygten min er med en pære
> man kan ikke se den men tror at den sidder i midten.

1'er