MySql base
Fra : Harald

Dato : 27-10-02 19:49

Hej

Nogen der har et program eks. på hvordan man får adgang til en MySQL
database?

Jeg bruger Delphi 7 prof

Mvh
HK

Fra : Harald

Dato : 27-10-02 21:38

"Harald" <swobu@kroning.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der har et program eks. på hvordan man får adgang til en MySQL
> database?
>
> Jeg bruger Delphi 7 prof

og self. et eks. på hvordan man opretter/ændre/sletter.

Mvh
HK

Fra : Bjarne Damsgaard

Dato : 27-10-02 23:51

> "Harald" <swobu@kroning.dk> skrev i en meddelelse

> og self. et eks. på hvordan man opretter/ændre/sletter.

http://www.extremetech.com/article2/0,3973,302432,00.asp er der en
glimrende, generel beskrivelse af MySQL. Artiklen er delt op i små bidder,
men hvis du vælger Print nederst på siden, får du hele artiklen. Desværre er
den ikke specielt rettet mod Delphi, så dette indlæg er måske OT...

mvh

Bjarne Damsgaard

Fra : Stig Johansen

Dato : 30-10-02 05:03

Hej.

"Bjarne Damsgaard" <damsgaard@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
er
> den ikke specielt rettet mod Delphi, så dette indlæg er måske OT...

Og hvordan du får fat i mySQL, kan du garanteret få masser af svar på i
borland.public.delphi.database.dbexpress.

--

Med venlig hilsen/Best regards
Stig Johansen

Fra : Harald

Dato : 30-10-02 21:36

"Stig Johansen" <stig.johansen@udvikling.it> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og hvordan du får fat i mySQL, kan du garanteret få masser af svar på i
> borland.public.delphi.database.dbexpress.

Det er desværre ikke en NG jeg har i min liste, jeg har en del
borland.public grupper men ikke lige den.

Mvh
HK

Fra : dk_sz

Dato : 02-11-02 01:49

> Det er desværre ikke en NG jeg har i min liste, jeg har en del
> borland.public grupper men ikke lige den.

Bare brug nyhedsserver: newsgroups.borland.com

/Thomas

Fra : Harald

Dato : 27-10-02 21:38

Fra : Harald

Dato : 27-10-02 21:38

Fra : Ravn

Dato : 30-10-02 09:05

> Nogen der har et program eks. på hvordan man får adgang til en MySQL
> database?
>
> Jeg bruger Delphi 7 prof
>
> Mvh
> HK

Glem alt om dbExpress. Der alt for mange problemer med den. Hent i stedet
for fuld funktionel trial version af MySqlDac på.
http://www.microolap.com/products/dac/mysqldac.htm. Du arbejder med den
næsten som det var en BDE.

Hilsen
Ravn.