Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Farveproblemer på Geforce 2
Fra : Zeuner

Dato : 27-10-02 19:14

Hejsa

Jeg har på min sekundære maskine et Asus V6600 geforce 2 kort. Jeg bruger
denne maskine til at spille Need for Speed. Problemet er at det ser alt for
mørkt ud. Jeg har prøvet at skrue på både gamma og brightness settings, men
dette resulterer i at alt der i forvejen er lyst, bliver blændende lyst, og
hvad der er mørkt forbliver mørkt. Kører man f.eks. igennem en skov, kan man
nærmest ikke se noget overhovedet. Jeg kører med den seneste detonator
driver under 98. Er mit kort i stykker, eller er der nogen der har et bud på
hvad jeg kan gøre?

Mvh

Lars Zeuner

Fra : -ZyklonB-

Dato : 27-10-02 20:56

"Zeuner" <zeuner@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nærmest ikke se noget overhovedet. Jeg kører med den seneste detonator
> driver under 98. Er mit kort i stykker, eller er der nogen der har et bud

Jeg har haft samme problem med det kort. Jeg var nød til at skrue helt op
for brightness på min skærm
og der efter stille på brightness og gammer i video settings. Og der kom
lys.

MVH

Brian Hansen