Fest / komsammen - billeder
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-10-02 18:54

Hej

Så er de første billeder fra festen på vores hjemmeside. Der er også lige
billeder af et par stykker med herfra gruppen
Det var en hyggelig aften med rigtig god stemning. Håber at se jer igen
næste gang.

--
Mvh.
Henrik (som desværre ikke kommer til J-dag i Fredericia)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 27-10-02 20:39

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> billeder af et par stykker med herfra gruppen
> Det var en hyggelig aften med rigtig god stemning. Håber at se jer igen

Jeps, det var en mega fed aften - tak til alle herfra..

MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 27-10-02 21:17

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billeder af et par stykker med herfra gruppen
> Det var en hyggelig aften med rigtig god stemning. Håber at se jer igen

Hej Henrik

Tusind tak for sidst. Ja - det var meget hyggeligt. Vi vender frygtelig
tilbage en anden gang. Vi var jo desværre nødt til at gå lidt tidligere end
beregnet, men det er normalt ikke kotymen

Allan Bojesen & Vibeke

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-10-02 23:06

Helt ok. Men det var da hyggeligt lige at hilse på jer begge.

Hils

--
Mvh.
Henrik

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-10-02 23:20

Allan Bojesen wrote:
> Vi var jo desværre nødt til at gå lidt tidligere
> end beregnet, men det er normalt ikke kotymen

Det ville vist være synd at sige!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Allan Bojesen

Dato : 28-10-02 20:09

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Det ville vist være synd at sige!

Nånå Jes Jeg plejer da at tage afsted før dig - dagen efter. Men det
siger selvfølgelig ikke heller så meget
Men det er da rigtigt at jeg ikke er en af de første der går. Men ved Raptor
skulle jeg op dagen efter, før f........ fik sko på, for at hente min søn
fra ferie i Nordjylland.

Allan Bojesen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-10-02 22:44

Allan Bojesen wrote:

> Nånå Jes Jeg plejer da at tage afsted før dig - dagen efter. Men det
> siger selvfølgelig ikke heller så meget

Nej, jeg plejer at være god til at blive hængende (typisk meget
promillemæssigt fornuftigt) Sidste gang hjalp jeg ligefrem med at rydde
op... normalt sover jeg for længe til den slags

> Men det er da rigtigt at jeg ikke er en af de første der går. Men ved
> Raptor skulle jeg op dagen efter, før f........ fik sko på, for at hente
> min søn fra ferie i Nordjylland.

Puha, den er slem :-/
--
mvh Jes Vestervang