Andet multimedie
bentjuul 3670
Spændende Photoshop relaterede sider
Fra : jopa

Dato : 27-10-02 18:51

Grundet nedbrud i min database :( har jeg mistet alle mine link's til
subjekt.
Nogen der vil være så venlig at dele ud, gerne så mange som muligt
På forhånd tak

John

Fra : itgrafen

Dato : 27-10-02 20:07

"jopa" skrev d. 27-10-02 18:51 dette indlæg :
> [...]
> subjekt.
> Nogen der vil være så venlig at dele ud, gerne så mange som muligt

hej John
her kommer lige et par stykker til en ny samling

vh
dorthe

Builder - gode Photoshop toturials i flere kategorier let, mellem og
svær.
Har også mange andre ting - bestemt et besøg værd.

Prodic - bedre bliver det næsten ikke. Photoshop toturials på dansk og I
kategorier.
www.designsbymark.com
www.phong.com
www.screaming-art.com