chikane
Fra : larsen

Dato : 27-10-02 17:54

news:apedqu$k1d$1@sunsite.dk...

> Jeg er belvet beskyldt for at beskylde Erik Larsen for at have sendt
> chikanemails til mig.
>
> Jeg skal hermed meddele at Erik Larsen *IKKE* har sendt nogen mail
> overhovedet til mig, så enhver form for den slags mistanke er hermed
> totalt aflivet, og Erik Larsen er i den sag *fuldstændig renset og
> uskyldig!*
>
> Ret skal være ret, og manden skal ikke beskyldes og mistænkes for
> noget han bestem IKKE har gjort! - Og det er iøvrigt ALDRIG sket at
> Erik har sendt useriøse mail til mig privat.

Jeg har aldrig hørt om sagen, og har ikke nødvendigt at sende chikanemails
til nogen som helst, af den grund, at jeg åbenmundet skriver hvad jeg har på
hjertet til dk.livssyn.kristendom.

Men hvem starter sådanne beskyldninger ??

Erik L

27/10

Det undre mig jeg ikke har hørt om det før og heller ikke nu ser det ud til
en reaktion fra nogen med kenskab til sagen ???

Jeg har aldrig modtaget chikane-mails, men har dog modtaget mail privat hvor
jeg har bedt vedkommende om at skrive dkl så gruppen også kan få glæde af
den mail der kommer diskutionen ved.

Men aldrig chikanerende mail, aldrig, så jeg har ikke tænkt på at der skulle
forefinde sådanne personer på dk.livssyn.kristendom

Erik L

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-10-02 18:12

"larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

[ om chikane ]

Jeg pointere jo også *meget* kraftigt at du *ALDRIG* har chikaneret
mig på min mailadresse.

Med venlige hilsner
Andreas Falck