Ingen adgang til at installere under OS X
Fra : Per Madsen

Dato : 27-10-02 16:43

Jeg prøver på at installere scannersoftware under OS X, med kan ikke få
adgang til at installere på hd. Jeg er eneste bruger af maskinen, og er
logget ind som så, alligevel kan jeg ikke få lov at ændre privileges når
jeg vælger "vis info" på min hd. Hvordan kommer jeg videre?

per

Fra : Storm

Dato : 27-10-02 18:15

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> [...]
> logget ind som så, alligevel kan jeg ikke få lov at ændre privileges når
> jeg vælger "vis info" på min hd. Hvordan kommer jeg videre?

Hver gang der er installeret software reparerer systemet nogle
permissions hvis man gør følgende. Der kan ihvertfald ikke ske noget ved
at prøve. Mener det også var en OS X 1.5 ting:

Applications - Utilities - Disk Utility - First Aid - Repair Disk
Permissions.

Måske har du allerede prøvet det uden succes?
Du er logget ind som admin

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Per Madsen

Dato : 27-10-02 21:10

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> [...]
> Permissions.
>
> Måske har du allerede prøvet det uden succes?

Det er desværre ikke en OS 10.1.5 ting

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-10-02 21:39

In article <1fkqdf3.1wlp3t1nmdd6qN%permand@cool.dk>, Per Madsen
<permand@cool.dk> wrote:

> Det er desværre ikke en OS 10.1.5 ting

Hej

Du kan hente versionen til Os X 10.1.5 her:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=106900

M.v.h. Ann Rudbeck

Fra : Per Madsen

Dato : 27-10-02 23:24

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@yahoo.com> wrote:

> Hej
>
> Du kan hente versionen til Os X 10.1.5 her:
> http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=106900
>
> M.v.h. Ann Rudbeck

For f... hvor er jeg dog glad for jeg har denne gruppe. Dl repair-
tingen, og alt fungerer nu som det skal
Tak til dig og Storm!!!

....jeg gi'r en Albani hvis I engang kommer forbi O'ense

Laters

Per

Fra : Storm

Dato : 27-10-02 21:40

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Det er desværre ikke en OS 10.1.5 ting

Nu husker jeg svagt at jeg brugte en Repair Privileges utility i 1.5,
prøv at se hvad du får på Google, hvis ingen kloge har tid,

--
Venlig hilsen Nina Storm