IT - introduktion&guide
Fra : Klaus Eriksen

Dato : 27-10-02 12:19

Jeg underviser på en aftenskole i "Internet" og "IT for begyndere".
Mit materiale har jeg lagt ud på min hjemmeside, hvis der er undervisere der
mangler undervisnings-materiale/inspiration eller begyndere der bare gerne
vil have en introduktion i EDB, så klik ind på
http://www.aigis.dk/it/it_index.html

--
Mvh. Klaus Eriksen
www.aigis.dk

Fra : Claus og Susanne

Dato : 28-10-02 22:02

Hej Klaus

Jeg tog lige et hurtigt kig, og det ser da godt ud.
Især din linkssamling fandt jeg lidt godt i

MVH
Susanne

Fra : Klaus Eriksen

Dato : 31-10-02 20:06

Tak for positiv respons

--
Mvh.
Klaus Eriksen

Claus og Susanne <swj@sa-net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:apk8hc$600$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : KBP

Dato : 09-12-02 06:39

Hej Klaus
Spændende side, hvor jeg helt sikkert kan finde inspiration til egen
undervisning.

VH Karen