Fra Address Book (Jaguar) til Nokia 6310i ~
Fra : Steen Villumsen

Dato : 27-10-02 13:24

Hej gruppe,

Jeg har under OS X.1 kunne overføre Adressekort fra Apple's "Address
Book" til min Nokia 6310i, via min Bluetooth adapter fra 3Com.

Men når jeg forsøger sende et kort under 10.2 får Mac'en lige kontakt
med telefonen et sekund, og så smides forbindelsen - kortet kommer
aldrig til telefonen.

Det oplagte spørgsmål er selvfølgelig om andre har samme erfaringer, og
måske en løsning. Men ellers er hører jeg også gerne meninger om det
enten er Jaguar'en der er inkompatibel, eller om måske softwaren i
telefonen skal opdateres (er v. 4.07 pt.).

På forhånd tak for hjælpen!

--
Venligst,
Steen Villumsen

email: steen[at]teglvang[dot]dk

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-10-02 16:56

Steen Villumsen <i_h@te_spa.mm> wrote:

> [...]
> enten er Jaguar'en der er inkompatibel, eller om måske softwaren i
> telefonen skal opdateres (er v. 4.07 pt.).

Er det samme software du bruger til at sende det til telefonen?

Mht. iSync så mener jeg at 6310'eren har det problem at den ikke
understøtter syncML.

Måske er problemet at Jaguar prøver at synce via syncML??

Martin

Fra : Steen Villumsen

Dato : 28-10-02 18:23

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
> understøtter syncML.
>
> Måske er problemet at Jaguar prøver at synce via syncML??

Jeps, samme software, nemlig "Address Book". Vælger "Send this Card" fra
"Card"-menuen.

iSync er - som du selv nævner - ikke en mulighed, da 6310i'eren desværre
ikke understøtter SyncML.

/Steen