SSL på tomcat
Fra : Michael Hoummark

Dato : 27-10-02 12:52

Hej NG.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle hvordan jeg kan validere om
en person er kommet fra en side der køre https så jeg kan gøre brugeren
opmærksom på hvis han ikke har brugt denne ingangsvinkel.

MvH
Michael Houmaark

Fra : Niels Ull Harremoës

Dato : 28-10-02 18:10

Prøv request.getScheme().equals("https").

Fra : Michael Hoummark

Dato : 28-10-02 21:54

Jeg takker det var en start

MvH
Michael Houmaark

Fra : Casper Gjerris

Dato : 28-10-02 14:25

request.isSecure() er vejen frem. Der var nogle problemer med den i Tomcat
3.x, men den skulle virke i Tomcat 4.x.

mvh
Casper Gjerris