Gilera stalker!
Fra : kim014

Dato : 27-10-02 12:04

Hej, når Gilera stalker kommer op på Ca. 20 km/t bliver den skide død, det
er næsten som om den ikke trækker mere, den går meget langsom op på 60...
Kan det ikke passe at jeg skal have nogle andre ruller i? Eller hva'?

Mvh Peter

Fra : RP

Dato : 27-10-02 21:53

> er næsten som om den ikke trækker mere

Ja, det kan muligvis være rullerne som er blevet slidte (kantede), så at
udskifte dem kunne være vejen til et bedre optræk. Desuden er
standardudstødningen på en Stalker (ifl. rygter) helt hen i vejret - den
tager både topfart og optræk fra en afdroslet scooter - så du kunne gøre dig
selv en tjeneste, og skifte til en tunpotte (kunne være Polini Startraffic
eller Proma legal, som begge ser lovlige ud). Det burde give en knallert et
skub i den rigtige retning.

Mvh Dennis R. Pedersen

Fra : LaLLe

Dato : 28-10-02 15:12

"RP" <news@skill.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller Proma legal, som begge ser lovlige ud). Det burde give en knallert

Den lovlige udstødning er helt af helvede til. Skift den ud med en basic,
Malossi Wild Lion, Top performance powered eller en star traffic (kun hvis
du ikke kan få nogen af de andre) så vil dit træk blive betydeligt bedre.
Hvis du så også har de standard ruller i så skal de skiftes til nogle
6.8-7.2 grams.

Men du har desværre ikke skrevet mere præcist hvad du har på så det er svært
at sige en præcis årsag. Skriv hvad mere du har på og jeg har et svar til
dig :)

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Søren Nielsen