Køb af løsdele, hvorhenne ???
Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 27-10-02 10:48

Da jeg er rimmelig grøn indefor faget, vil jeg hører hvor man køber løsdele
til MC.
Jeg har kig på en Honda cbr 600f, hvor der en del ting der skal udskiftes,
så jeg vil hører om der noget specielt sted hvor det er billigt ???

--
Venlig hilsen Rasmus Christiansen

Fra : Mads Stetter

Dato : 27-10-02 11:32

"Rasmus Christiansen" <c971458*remove-this*@student.dtu.dk> skrev i en
meddelelse news:apgcq6$6h6$1@eising.k-net.dk...
> [...]
> Jeg har kig på en Honda cbr 600f, hvor der en del ting der skal udskiftes,
> så jeg vil hører om der noget specielt sted hvor det er billigt ???

http://www.davidsilverspares.co.uk/

Er et meget godt setd at starte!

Ellers er der:
www.louis.de
www.mandp.co.uk
www.mc-butikken.dk

Huggere:
http://www.spinnin-wheel.se/
http://www.mrc-gmbh.com
http://www.gebrauchtteile-rasch.de/
http://www.mvh-online.de

Håber du kan bruge det til lidt! .-)

MVH Mads Stetter
RF400R

Fra : Claus Nedergaard Jac~

Dato : 29-10-02 01:51

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.davidsilverspares.co.uk/

Tak for tippet. Der skulle vel ikke være et tilsvarende godt sted at købe
dele til Yamaha (helst indenfor EU aht. momsen)? Jeg mangler et par
tændspoler til en Virago XV 535, 1994.

Mange henviser til www.louis.de, men det er ikke lykkedes mig at finde ud
af, hvor på sitet man kan købe generelle reservedele såsom tændspoler.

Mvh.
Claus Jacobsen, Odder
(Erstat 3 med 2 i E-mail adresse for at svare direkte).

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 27-10-02 14:23

Til ældre Honda'er, hvor selv de autoriserede Honda-forhandlere giver
fortabt, kan et godt alternativ være www.davidsilverspares.co.uk Husker jeg
ret, har David Silver Spares ikke dele til modeller nyere end 1987, eller
noget i den retning. Uhyre gnidningsløst og hurtigt at handle med org. dele
over nettet med betaling gennem VISA-kortet.

Fra : Michael K. S.

Dato : 27-10-02 14:37

On Sun, 27 Oct 2002 14:23:10 +0100, "John de Summer-Brason"
<brason@get2net.dk> wrote:

>Husker jeg
>ret, har David Silver Spares ikke dele til modeller nyere end 1987, eller
>noget i den retning.

Det gør du ikke så,DSS har dele til næsten alle Hondaer,ganske vist
tit mest til lidt ældre modeller,da forretningskonceptet er opkøb af
reservedelslagre ude i verden.Men også til nyere modeller har de dele
on-stock,og derudover kan omtrent alt skaffes med 25 % rabat på UK RRP
(vejl udsalgspris som tit er noget lavere end dansk) hvis man vel og
mærke kan vente 4-6 uger.Jeg har sparet en mindre formue ved at handle
hos DSS.

> Uhyre gnidningsløst og hurtigt at handle med org. dele
>over nettet med betaling gennem VISA-kortet.

Det er til gengæld helt rigtigt,høj grad af service og lave
priser,hvad kan man forlange mere ).De svarer også hurtigt på email
forespørgsler og hjælper også gerne telefonisk med at finde lige netop
den del man mangler.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Henrik Hansen

Dato : 30-10-02 12:38

Der er vist en der ikke ved noget om David Silverspare.
Han er autoriseret Honda forhandler og har alt til honda, selv de sidste nye
modeler.