Terroraktion Moskva vs Rogue Spear
Fra : Thomas Hjort

Dato : 27-10-02 10:28

Nu hvor terroristerne er nedkæmpet af Spesnazt Group Alpha i Moskva og
nedkæmpningen i forhold til hvad der kunne være sket endte godt, kommer jeg
til at tænke på den bane i hedengangne R6 Rogue Spear hvor man netop skulle
nakke en gruppe terrorister i et teater. Kan i huske den?
Så vidt jeg husker en rimelig svær mission.
Der var kun få gidsler som var anbragt foran scenen, men der var terrorister
over hele teatret, de havde dog ikke bomber.
En fejltagelse og de skød et gidsel og missionen var kaput.

Mvh Thomas

Fra : // Overby

Dato : 27-10-02 17:20

> En fejltagelse og de skød et gidsel og missionen var kaput.

Det gjaldt jo så åbenbart ikke denne gang.... :)

Daniel

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 27-10-02 22:37

// Overby wrote:

> Det gjaldt jo så åbenbart ikke denne gang.... :)
>
> Daniel

Nej, her fik de skudt to gidsler.

Mvh. Jacob, der også husker den mission som røver-svær.