Så er det slut for i år !!!
Fra : Morten

Dato : 26-10-02 21:47

Så er det slut for i år og næste år og næste..... Dyret er solgt, der går
for meget tid med arbejde, hus, bil og børn. Men jeg kigger stadig hver gang
der kører en to hjulet med stor plade forbi. Om ti år (senest) er jeg oppe
igen. Og for øvrigt er jeg slet ikke spor misundelig :-<.

Kør forsigtigt
Morten

Fra : Jørgen Winther

Dato : 27-10-02 02:50

"Morten" <elle@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kører en to hjulet med stor plade forbi. Om ti år (senest) er jeg oppe
> igen. Og for øvrigt er jeg slet ikke spor misundelig :-<.

Det eneste du mangler i livet nu, er en Triumph Trophy 1200 - som du kan
købe hos mig, når abstinenserne melder sig

Hav et godt kedeligt liv uden mc indtil da

--
Jørgen

Fra : Morten

Dato : 27-10-02 19:37

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse

> Det eneste du mangler i livet nu, er en Triumph Trophy 1200 - som du kan
> købe hos mig, når abstinenserne melder sig

Det ville jo ikke være et urealistisk valg hverken nu eller til den tid

Morten

Fra : Jørgen Winther

Dato : 27-10-02 22:43

> Det ville jo ikke være et urealistisk valg hverken nu eller til den tid

That's the spirit!

--
Jørgen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-10-02 11:42

"ti år"

Det var længe at vente

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : per

Dato : 28-10-02 09:04

Gør som mig, drop hus, bil kone og børn, og behold mc'en.

Man må sgu prioritere !

Mvh Per