The Bat og news
Fra : kcdc

Dato : 26-10-02 18:43

Hej alle i NG:

Jeg undrer mig over om man ikke kan bruge The Bat til news, eller om ikke
der er et program som ligner The Bat lidt der kan!

Jeg har prøvet Forte Agent og Xnews, men jeg synes at de egner sige bedst
til binær-grupperne, og det er jo ikke kun dem man bruger..............

/kcdc

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 26-10-02 19:11

"kcdc" <kcdc@tiscali.dk> posting:

>Jeg har prøvet Forte Agent og Xnews, men jeg synes at de egner sige bedst
>til binær-grupperne

Det var da et lidt overraskende synspunkt; IMO!

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 26-10-02 23:37

On Sat, 26 Oct 2002 20:10:41 +0200, Christian Bohr-Halling
<nospam@direkte.org> wrote:

>"kcdc" <kcdc@tiscali.dk> posting:

>Det var da et lidt overraskende synspunkt; IMO!

Jep? Jeg synes klart Agent er bedst til tekst og Xnews til binært (men
foretrækker selv Newsbin).

Og nej The Bat! har endnu ikke news, men det gør mig nu ikke en dyt.
Jeg er hamrende tilfreds med Bat)

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Britt Malka

Dato : 27-10-02 22:09

On Sat, 26 Oct 2002 19:42:53 +0200, "kcdc" <kcdc@tiscali.dk> wrote:

>Jeg undrer mig over om man ikke kan bruge The Bat til news, eller om ikke
>der er et program som ligner The Bat lidt der kan!

Version 2 af The Bat!, som er på vej, kan News. Følg eventuelt med på
vores gratis mailingliste på www.malka.it/lister -> The Bat!

Vi, som er videresælgere af The Bat!, burde snart få adgang til den
første beta-test af version 2, og så kan vi fortælle mere.
Britt Malka - www.malka.it/home/britt

Kan du høre, når din elskede sender dig mail? - The Bat! www.malka.it/programs