Anti-Spam program
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 26-10-02 17:58

Er der nogen, der kan anbefale et effektivt og ikke alt for dyrt anti-spam
program, der virker med Outlook Express.

Pt. afprøver jeg Spam Inspector fra Giant Company

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-10-02 19:54

Peter Elmkvist Snabe skrev:

>Er der nogen, der kan anbefale et effektivt og ikke alt for dyrt anti-spam
>program, der virker med Outlook Express.

Man kan blive spamfri uden at installere programmer.

   http://lundhansen.dk/bertel/no_spam.htm

--
Bertel

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-10-02 22:44

On Sat, 26 Oct 2002 18:58:03 +0200, "Peter Elmkvist Snabe"
<peter@snabe.dk> wrote:

> Er der nogen, der kan anbefale et effektivt og ikke alt for dyrt
> anti-spam program, der virker med Outlook Express.

Selvom det naturligvis ikke er direkte svar på dit spørgsmål, så
kan du jo overveje at bruge et webhotel, der tilbyder antispam-
filtrering (og evt. antivirus-scanning). Så slipper du helt for
at hente posten, og du får samme filtrering, selvom du læser din
post via webmail.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-10-02 14:16

In article <apehik$886$1@newsreader.mailgate.org>, Peter Elmkvist Snabe wrote:
> Er der nogen, der kan anbefale et effektivt og ikke alt for dyrt anti-spam
> program, der virker med Outlook Express.
>
> Pt. afprøver jeg Spam Inspector fra Giant Company

Spam Assassin på din mailserver.

Fra : Per S. Christensen

Dato : 27-10-02 19:54

<peter@snabe.dk> wrote:

>Er der nogen, der kan anbefale et effektivt og ikke alt for dyrt anti-spam
>program, der virker med Outlook Express.
>
>Pt. afprøver jeg Spam Inspector fra Giant Company

I Symantecs nye Internet Security Suite 2003 er der spam filter med.
Jeg har godtnok ikke prøvet det, men de plejer at lave nogle OK
programmer, dem fra Symantec.

Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen

Fra : Kasper Dupont

Dato : 27-10-02 22:45

Peter Elmkvist Snabe wrote:

> Er der nogen, der kan anbefale et effektivt og ikke alt for dyrt anti-spam
> program, der virker med Outlook Express.

Razor er lavet til at kunne integreres i såvel server som klient.
Jeg kender ikke OE, så jeg ved slet ikke, om den kan integreres
med et eksternt filtreringsprogram. Du kan læse mere om Razor på
den her addresse: http://razor.sourceforge.net/

Don't do this at home kids: touch -- -rf