SMS BESKEDER PÅ INTERNETTET
Fra : kim014

Dato : 26-10-02 17:34

Hej kender du et sted hvor jeg kan sende gratis sms-beskeder på internettet?
Så skriv lige :D

Fra : CRH

Dato : 26-10-02 18:57

"kim014" skrev i en meddelelse
> Hej kender du et sted hvor jeg kan sende gratis sms-beskeder på
internettet?
> Så skriv lige :D

http://www.coolsms.dk/

Prøv dette

Hilsen CRH

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-10-02 17:36

http://www.vindenand.dk/sendsms

--
Michael
http://www.vindenand.dk/konkurrencer - vind .dk/.com/.net/.org domæne

Fra : Michael Jensen

Dato : 27-10-02 19:13

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> skrev i en meddelelse

> http://www.vindenand.dk/sendsms

Som ikke endvidere har henvisninger til sider, jeg har haft succes med.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-10-02 20:51

> Som ikke endvidere har henvisninger til sider, jeg har haft succes med.

Jamen i så fald vil jeg da næsten tillade mig at påstå at det er din egen
skyld, med stor sandsynlighed fordi du ikke har givet dig tid til at læse
vejledningen til det aktuelle site ordentligt.

Alle links på http://www.vindenand.dk/sendsms fører til services der kan
sende til alle danske mobiltelefoner, medmindre andet er angivet under
feltet "Bemærkninger".

Er du uenig i dette eller har du fundet en service der er trådt ud af
funktion siden min test af alle for en lille uge siden, ja så må du meget
gerne smide en post her i tråden.