Aflivning af rygte
Fra : Andreas Falck

Dato : 26-10-02 16:53

Jeg er belvet beskyldt for at beskylde Erik Larsen for at have sendt
chikanemails til mig.

Jeg skal hermed meddele at Erik Larsen *IKKE* har sendt nogen mail
overhovedet til mig, så enhver form for den slags mistanke er hermed
totalt aflivet, og Erik Larsen er i den sag *fuldstændig renset og
uskyldig!*

Ret skal være ret, og manden skal ikke beskyldes og mistænkes for
noget han bestem IKKE har gjort! - Og det er iøvrigt ALDRIG sket at
Erik har sendt useriøse mail til mig privat.

Fra : larsen

Dato : 26-10-02 17:44

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> noget han bestem IKKE har gjort! - Og det er iøvrigt ALDRIG sket at
> Erik har sendt useriøse mail til mig privat.

Jeg har aldrig hørt om sagen, og har ikke nødvendigt at sende chikanemails
til nogen som helst, af den grund, at jeg åbenmundet skriver hvad jeg har på
hjertet til dk.livssyn.kristendom.

Men hvem starter sådanne beskyldninger ??

Erik L

Fra : bjarne birger

Dato : 27-10-02 00:03

"larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> hjertet til dk.livssyn.kristendom.
>
> Men hvem starter sådanne beskyldninger ??

Næhhhh, chikanere folk på deres private adresser er for lavt. Det er jo
heller ikke sjovt!

BB

Fra : larsen

Dato : 27-10-02 04:09

"bjarne birger" <smal.h@ns> wrote in message
> "larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> på

> Næhhhh, chikanere folk på deres private adresser er for lavt. Det er jo
> heller ikke sjovt!

Taler du af erfaring ???

Erik L

Fra : bjarne birger

Dato : 27-10-02 11:10

> Taler du af erfaring ???

Nej. Men at skrive privat til folk er ski da ligegyldigt. Det flytter da
ikke et komma. Og så bliver det jo osse personligt.

Jeg render jo heller ikke rundt i weekenden og ringer på folks døre og
rabler bivelcitater af mig. Det er mindst liså lavt!

BB

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 27-10-02 09:58

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget han bestem IKKE har gjort! - Og det er iøvrigt ALDRIG sket at
> Erik har sendt useriøse mail til mig privat.

Jeg synes det er fint at du renser Erik for den beskyldning.
En ting jeg synes ville være godt, det var at få sandheden frem i lyset.

Hvem har beskyldt Erik for at sende mails til dig?
Hvem har sendt mails til dig?

Hvis der skal ryddes op i denne NG, så må der ryddes op.
Trods uenighed i NG om mange ting, må der være en grænse for alt.

Ellers er jeg glad for at du er på banen igen Andreas.

Venlig hilsen
Ernst

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 27-10-02 22:32

"Ernst Pedersen" <tingvej@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Trods uenighed i NG om mange ting, må der være en grænse for alt.
>
> Ellers er jeg glad for at du er på banen igen Andreas.

Jeg er nok klar over du har travlt pt., men et svar på ovenstående ville
være dejligt.

med venlig hilsen
Ernst

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-10-02 22:38

"Ernst Pedersen" <tingvej@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Jeg er nok klar over du har travlt pt.,
> men et svar på ovenstående ville
> være dejligt.

Det må være nok at jeg har aflivet rygtet, og vedkommende har lovet
aldrig nogensinde at nævne dette igen for nogen som helst.

Det vigtigste er at Erik *ER* uskyldig og at jeg har gjort dette helt
og aldeles klart.

Og så føler jeg ikke der er grund til at bore mere i dette, for det
vil blot afstedkomme endnu mere mudderkastning, og det ville bestemt
ikke være godt, nu hvor stemningen trods alt ser ud til at ville vende
til det bedre igen!

Så lad os endelig lade mudderet forblive begravet!

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-10-02 23:49

> [...]
> aldrig nogensinde at nævne dette igen for nogen som helst.
>
> Det vigtigste er at Erik *ER* uskyldig og at jeg har gjort dette helt

Javel, men kan du ikke spore, hvorfra de chikanerende mails er kommet,
f.eks. gennem IP-tracking?

Det er jo immervæk temmeligt ubehageligt at du bliver personligt chikaneret
på denne måde?

Anders Peter Johnsen

Fra : larsen

Dato : 28-10-02 18:02

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message
> [...]
> f.eks. gennem IP-tracking?
>
> Det er jo immervæk temmeligt ubehageligt at du bliver personligt

Jeg vil også meget gerne vide noget mere om sagen, end blodt blive erklæret
uskyldigt i noget man aldrig har hørt om tidligere.

Det virker for mig lidt banalt at nogen skulle bruge mig som syndebuk for
deres muderkast.

Erik L

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-10-02 23:07

> [...]
> uskyldigt i noget man aldrig har hørt om tidligere.
>
> Det virker for mig lidt banalt at nogen skulle bruge mig som syndebuk for
¨

Det eneste jeg ved er at Andreas i forbindelse med en heftig diskussion med
dig (der desværre endnu ikke synes afsluttet) var ved at forlade gruppen på
grund af privat e-mail chikane.

I dèn forbindelse var det for mit vedkommende nærliggende at tro at det var
noget du havde med at gøre, og det eneste sted jeg nævnte det var såvidt jeg
husker i en privat mail til ham for at spørge nærmere om indholdet af denne
chikane.

Jeg er således muligvis den eneste, der har "mistænkt dig" da I to p.t. er
godt oppe at skændes. Mere er der sådan set ikke i dèn historie, andet end
at Andreas siger at han er blevet chikaneret, vi aner bare ikke af hvem, for
det er jo åbenbart ikke dig, hvilket Andreas også har dementeret rigeligt.

Mere langhalm kan der næppe tærskes på dèn, andet end at vi muligvis kan
hjælpe Andreas med at finde ud af, hvem der har chikaneret ham. Det behøver
ikke at være een fra gruppen, selv om tanken jo desværre er nærliggende.

Det kan måske være een, der kan have prøvet at ophidse Andreas til at
forsøge at få dig lukket, hvem ved?

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-10-02 23:25

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Det eneste jeg ved er at Andreas i forbindelse med en heftig
> diskussion med dig (der desværre endnu ikke synes afsluttet)

Jeg diskuterer (og skændes heller ikke) længere med Erik. Det eneste
jeg gør er at gøre opmærksom på når han kommer med urigtige påstande
om mig og mit trosmæssige tilhørsforhold. Og det vil fremover altid
ske i et pænt og sobert sprog!

> [...]
> det var noget du havde med at gøre, og det eneste sted jeg nævnte
> det var såvidt jeg husker i en privat mail til ham for at spørge

De formuleringer du har brugt i de private mail til mig, har ikke
været formuleret på en sådan måde at man ud af dem kunne tro at du
mistænkte Erik for chikane af mig!

For mig var det bare vigtigt at fået slået fast, at uanset hvilket
forhold jeg måtte have til Erik, så skal han altså *ikke* beskyldes og
mistænkes for noget han garanteret *aldrig* kunne finde på. Godt nok
er han en del ude efter mig, men der er altså visse
anstændighedsgrænser han aldrig nogen sinde har forbrudt sig imod!

Og nu tror jeg heller ikke der kan og skal tærskes mere, hverken ærte-
eller langholm på den begivenhed. Jeg har i al fald ikke mere jeg
ønsker at sige om det.

Fra : larsen

Dato : 29-10-02 18:52

> [...]
>

> Og nu tror jeg heller ikke der kan og skal tærskes mere, hverken ærte-
> eller langholm på den begivenhed. Jeg har i al fald ikke mere jeg

Altså ved du hvad, "begivenhed" syntes jeg neppe der er eller kan kaldes,
desuden vil jeg vil stadig gerne have en forklaring på hvem det er der først
har tryllet mit navn frem i en sådan chikanesag.

Jeg mener hvis en her i gruppen er så stor en kujon, der sætter folk op imod
mig eller ander skribenter for at lave en masse bullshit i gruppen bør han
findes.

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-10-02 19:12

"larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Jeg mener hvis en her i gruppen er så stor en kujon, der sætter
> folk op imod mig eller ander skribenter for at lave en masse
bullshit
> i gruppen bør han findes.

Han er fundet, og hans ISP har givet ham en så alvorlig advarsel, at
blot én enkelt berettiget klage mere resulterer i at hans konto bliver
lukket.

EOD

"Det Evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk/
"Bibelsk tungetale" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-058.htm
"Er du ven med Gud?" - http://www.bibeltro.dk

Fra : larsen

Dato : 30-10-02 13:24

> [...]
>
> Han er fundet, og hans ISP har givet ham en så alvorlig advarsel, at
> blot én enkelt berettiget klage mere resulterer i at hans konto bliver

Jeg vil også gerne formatere mandens PC, hvem er han ??

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-10-02 13:36

> hvem er han ??

Jeg går ud fra at du overså mit EOD!

Fra : larsen

Dato : 29-10-02 18:15

> [...]
med
> dig (der desværre endnu ikke synes afsluttet) var ved at forlade gruppen

Fra mig, kan jeg forstå ??

> [...]
jeg
> husker i en privat mail til ham for at spørge nærmere om indholdet af

Tak for tilliden-

> [...]
for
> det er jo åbenbart ikke dig, hvilket Andreas også har dementeret rigeligt.

Jeg ved ikke med Andreas, men jeg skændes ikke jeg havde en diskution om
hvor stor en løjner han mener jeg er og hvad jeg mener jeg ikke er.

Jeg mener heller ikke at have brugt andet ORD mod Andreas end hvad jeg
kender til SDA og SDAs egen tro og levne, hvorved han gang på gang har kaldt
mig for en løjner.

> [...]
behøver
> ikke at være een fra gruppen, selv om tanken jo desværre er nærliggende.

Det vil være rigtigt dejligt at finde ud af,

> Det kan måske være een, der kan have prøvet at ophidse Andreas til at
> forsøge at få dig lukket, hvem ved?

Det kan jeg ikke tro, men sansynligheden er der selvføligt

Har nogen her i gruppen læst chikanebrevet?

Erik L

OBS, vil flertallet her i gruppen af med mig vil jeg selvføligt rette mig
efter den afgørelse.

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-10-02 18:25

"larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> OBS, vil flertallet her i gruppen af med mig vil jeg
> selvføligt rette mig efter den afgørelse.

Jeg har intet ønske om at du skal forlade gruppe, - men det ville være
en kærkommen gave om du ville justere en smule på din måde at agere på
her i gruppen.

Jeg har selv lagt mig gevaldigt i selen for at ændre på min egen
optræden, hvilket jeg formoder at der allerede er mange der har bidt
mærke i

Lad os alle sammen gøre en indsats for at blive bedre til at opføre os
ordentlig over for hinanden, så vil vi igen få en god gruppe med gode
og konstruktive meningsudvekslinger.