Outlook XP Sikkerhedsindstillinger
Fra : Søren Jensen

Dato : 25-10-02 15:42

Hej

Min OutlookXP (kører imod Exchange2000) har en feature med at advare når et
program vil have adgang til mit adressekartotek - og når et andet program
forsøger at maile via OutlookXP.

Det er en sikkerhed imod de vira som automatisk mailer til alle i mit
adressekartotek - og i den henseende meget smart. Men kan man slå det fra?

Årsagen er at jeg har en applikation (Navision C5) som skal maile rapporter
afsted via Outlook - og jeg er træt af at sidde og tillade programmet adgang
til mit Outlook hver gang.

Mvh
Søren

Fra : pre

Dato : 27-10-02 11:27

OutlookXP bruger samme sikkerhedssystem som IE og OE.
Funktionrt/Indstillinger/Sikkerhed har mulighed for at eksperimetere med
Høj. Mellem og Lav sikkerhed og et bjerg af enkeltindstillinger for hver
zone.

© pre 2002

Fra : zilent

Dato : 04-12-02 23:08

Med al respekt kom "pre" jo ikke rigtig med en løsning - og jeg tvivler
på at der findes en... Gennemgang af sikkerhedszoner er i hvertfald
umiddelbart ikke vejen.

Det vil heller ikke være særlig smart at skulle disable HELE featuren...
men man kunne forestille sig en mulighed for at tillade specifikke
programmer (som fx. C5) og deny'e alle andre.

Skulle nogen have en l ø s n i n g hører jeg meget gerne om denne da
jeg har samme problemer som dig Søren!

mvh Zilent
---------------------------
please test before u write
code and syntax in the head

http://www.kandu.dk/

Fra : drkermit

Dato : 30-01-03 11:25

Hejsa Zilent,

Jeg vil lige høre om du har fundet en løsnign på ovenstående problem, da
jeg sidder med det samme...

mvh Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : zilent