MOHAA+geforce2mx+problemer
Fra : Godgaard

Dato : 26-10-02 16:25

Jeg har lige fået mohaa. Jeg kan godt komme ind i spillet,
intro+gameroom, hvor der er flot grafik, men så snart jeg vil spillet,
bliver grafikken helt gak. Jeg kan intet se andet end kompast'et.
Jeg har downloadet nye driver til mit grafikkort, directx er 8.1 og
forsøgt winfix95opengl, men intet virker. Nu har jeg downloaden mohaa
patch 1.11, men den fortæller mig at det ikke er et uk eller us version
og jeg tror heller ikke den vil hjælpe netop dette problem. Windows Xp
er sat til at køre spillet i 95 tilstand, men intet virker.
Er der andre der har prøvet dette og ved hvad fejlen er, er I velkomme
med forslag.

Godgaard

http://www.kandu.dk/

Fra : H.O.T

Dato : 26-10-02 18:21

"Godgaard" <Godgaard.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige fået mohaa.
Hvis du lige har købt det, så er det en version 1.11 du har.....

Henrik

Fra : Joe Sandøe

Dato : 26-10-02 19:27

"Godgaard" <Godgaard.news@kandu.dk> wrote in message
> Jeg har lige fået mohaa. Jeg kan godt komme ind i spillet,
> intro+gameroom, hvor der er flot grafik, men så snart jeg vil spillet,
> bliver grafikken helt gak. Jeg kan intet se andet end kompast'et.
-SNIP-

Kan du ikke fortælle om hvilket GeForce2MX kort du har, samt cpu og og
rammængde?

Hvis det er et MX 100/200 du har, kan du nok ikke køre spillet.
VH Joe

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 27-10-02 04:22

"Joe Sandøe" <joe*fjern*@tv.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> rammængde?
>
> Hvis det er et MX 100/200 du har, kan du nok ikke køre spillet.

Mon ikke? Jeg kørte det indtil fornyeligt med et TNT2 kort uden problemer.
Jeg måtte bare holde mig til 800x600 så gik det helt fint.

Hygge

Fra : Gitte og Denis

Dato : 29-10-02 20:30

Jeg har kørt Mohaa uden problemmer,med 32 mb grafikkort,det eneste problem
var at jeg skulle hente openGL.....
DEnis