Har du en PANASONIC GD67 så klik her !!
Fra : **Trads**

Dato : 26-10-02 13:21

Jeg har fat i Panasonic dk.Hvor jeg har givet dem flere idèr til en kommende
software opdatering..
De ville også gerne have at det kom flere stedre stedre fra.
Derfor skriv jeres ønsker direkte til "Rene Mogensen" fra Panasonic.dk
RM@panasonic.dk
Også gerne direkte til mig :

Her er mine ønsker:::

Automatisk Tastatur lås ( evt ca efter 10sec)

At der er Viberator på ALLE opkald-og ikke kun når man sætter diskret mode
til.For derved bruger man jo diskretmode heletiden..

Flere ledige pladser til SELV at indtale en ringetone..

Et prog. man kan hente til selv at printe bagside skabaloner ud efter.

Henrik Olesen

Fra : Woody DoP

Dato : 26-10-02 14:16

hmmm har du ikke lige skrevet det samme indlæg 23.10.02 kl 19:16 - tror du
vi er fatsvage eller hvad går der galt

Fra : **Trads**

Dato : 26-10-02 15:03

Nåå undskyld da... det var bare for lige at genopfriske indlæget.inden det
forsvandt ml. alle de andre..
Men undskyld igen til dig og dine ømme tæer.

Fra : simonfrandsen

Dato : 07-05-03 12:07

Kunne være fedt hvis at den indtalte ringetone startede højt og ikke
stille. Har prøvet at stille Lyden på høj.

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Bjørn Jensen

Dato : 26-10-02 16:31

Lige et spørgsmål..

Kan man virkelig ikke få alarmen til at ringe når telefonen er i diskret
mode ???
På nokias kan man godt selvom den er på "lydløs"....

MVH Morten

Fra : **Trads**

Dato : 26-10-02 21:51

Jo .... jeg har lige prøvet og den båder ringer/viberer.

Fra : MBJ

Dato : 27-10-02 23:10

Jeg må da være fuldstændig idiot, det har ikke været nemt at skifte fra
nokia til panasonic ;) Anyway, min alarm siger ikke en lyd når den står på
diskret mode, det kan da ikke være fordi jeg har indstillet min diskret mode
til at være helt lyd/vibrator løs... meget mystisk

Fra : **Trads**

Dato : 27-10-02 23:20

> [...]
mode
> til at være helt lyd/vibrator løs... meget mystisk

Om du er idiot...kan jeg ikke svare på

Men har du sat Diskret mode til at være helt lyd/vibb fri er det klart at
alarmen ikke giver lyd fra sig .
Gå i Diskret mode og angiv en ringetone Og sæt vibb til..