riffel
Fra : René Nautrup

Dato : 26-10-02 12:07

Hvor meget må man give for denne riffel

Tikka Master DeLuxe 308 Win

Smidt & Bender Jagt Point 2,5-10*56

3 & 5 skuds magasin

skudt max 20 skud

har været med på jagt en gang

er fra 2001

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 26-10-02 15:35

Hej Rene
prisen afhænger noget af hvordan du skal handle.
Handler du privat skal du være sikker på at varen er købt og ikke mindst
betalt.Altså forevisning af( betalt kvittering) Hverken Tikka eller Smidt
&Bender fejler noget, men der er desværre en tendens til at mange især yngre
jægere hellere vil have de meget kendte mærkevarer. Det afspejler sig
desværre også i brugtprisen.
I privat handel vil en pris på ca.10.000-11.000kr nok være realistisk.
Hos en Handler vil du få svært ved at finde denne riffel og kikkert sammen,
men jeg vil tro de fleste vil forsøge med en pris på ca.13.000kr. Hvis du
skal sælge til en handler og have kontanter skal du være heldig hvis du kan
finde en der vil give dig ret meget mere end 7000.-kr
venlig hilsen
Flemming Aagaard

Fra : Permoje

Dato : 27-10-02 09:58

JA JA JA JA

OG HVOR MANGE GANGE VIL DU SÅ STILLE DETTE SPØRGSMÅL...................

Fra : Martin_P

Dato : 28-10-02 07:47

On Sun, 27 Oct 2002 09:58:04 +0100, "Permoje" <Permoje@adslhome.dk>
wrote:

>JA JA JA JA
>
>OG HVOR MANGE GANGE VIL DU SÅ STILLE DETTE SPØRGSMÅL...................
Aha - og det ville du så lige poste 52 liniers tekst for at skrive??

Kig venligt på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Martin_P