DVD-afspiller: Hvilket mærke er bedst?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 25-10-02 23:09

Nu skal det omsider være! At jeg køber min første. Men er det med
DVD-afspillere af konsumtypen som med ditto VHS-afspillere, at
Panasonic er den bedste i prisenklassen cirka 4.000-6.000 kr.) og den
mest driftssikre? Eller er det fx Sony, JVC eller Philips jeg bør kigge
på - i butikken og hjemme, så at sige?

--
Jørgen Grandt / www.hamigen.dk
(mails til mig er minus men)

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 25-10-02 23:21

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
> mest driftssikre? Eller er det fx Sony, JVC eller Philips jeg bør
> kigge på - i butikken og hjemme, så at sige?

Umiddelbart vil jeg mene, at det er Pioneer, som folk plejer at rose, men
prøv evt. i en gruppe som news:dk.teknik.tv+video, hvor de er meget mere
inde i den slags.

/Nikolaj

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 26-10-02 00:07

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote:

>Umiddelbart vil jeg mene, at det er Pioneer, som folk plejer at rose,

Jeg tror det er svært at sige. Der er nok ikke den helt store forskel
i den prisklasse - og børnesygdommene forsvandt stort set efter 3.
generation.

Jeg havde en del problemer med min Denon (Panasonic A350 OEM) - min
nuværende Panasonic A360 (3. generation) fungerer uden problemer og
jeg er glad for den.

>prøv evt. i en gruppe som news:dk.teknik.tv+video, hvor de er meget mere
>inde i den slags.

Svar på dette dirigeres til ovenst. gruppe.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Per Kristensen

Dato : 28-10-02 10:46

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Panasonic er den bedste i prisenklassen cirka 4.000-6.000 kr.) og den
> mest driftssikre? Eller er det fx Sony, JVC eller Philips jeg bør kigge

Hvis du holder dig til Pioneer eller Sony, så går du ikke galt i byen. Jeg
har selv en Pioneer DV-545 som jeg er godt tilfreds med, men du kan få en
kodefri Pioneer fra 2000 kr og opefter:
http://www.hifi-import.dk/default.asp?show=tv&cMain=DVD+afspillere&cSub=Pion
eer