Tip til de lightcola-drikkende folk
Fra : pizzaman

Dato : 25-10-02 22:57

Pepsi har lanceret en Pepsi Twist (med lidt citron i). Snart kommer Twist
Max, men jeg kom i tanke om, at man ligeså godt kan hælde lidt citronsaft i
sin Max og så smager den mucho bedre.

Forresten smager Max efter min mening betydelig bedre end Cola Light i
forvejen.

Fra : Rollike

Dato : 26-10-02 06:53

> Pepsi har lanceret en Pepsi Twist (med lidt citron i). Snart kommer Twist
> Max, men jeg kom i tanke om, at man ligeså godt kan hælde lidt citronsaft
> sin Max og så smager den mucho bedre.

Ja.. citron pepper den lidt op ikke Jeg synes dog ikke at pepsi twist
smager helt rigtig Men det er jo en smagssag

> Forresten smager Max efter min mening betydelig bedre end Cola Light i
> forvejen.

Jeg drikker Harboe cola ligth... jeg ved ikke om det kun er i nordjylland
den kan fåes.. men det smager godt Og så er den billig

MVH Mette

Fra : lu

Dato : 26-10-02 16:59

> Jeg drikker Harboe cola ligth... jeg ved ikke om det kun er i
nordjylland
> den kan fåes.. men det smager godt Og så er den billig
>
> MVH Mette

Det er rigtigt at Harboe cola light smager godt, men det skyldtes
sikkert at det ikke er en sukkefri sodavand, det er bare en cola med
mindre sukker end den almindelige Harboe cola.

http://www.kandu.dk/

Fra : Rollike

Dato : 26-10-02 21:36

> Det er rigtigt at Harboe cola light smager godt, men det skyldtes
> sikkert at det ikke er en sukkefri sodavand, det er bare en cola med
> mindre sukker end den almindelige Harboe cola.

Okay.. det vil jeg da lige undersøge nærmere det var jeg ikke klar
over.. hmmm det må jeg hellere sige til min veninde.. hun drikker ca. 1½
liter om dagen.. og har sukkersyge...
Mon hun er klar over det?
Nå men den smager godt og den BILLIG! det er altid dejligt når man kan
få noget godt til få penge

Mange hilsner
Mette

--
Er du medlem af lottopower eller toplotto
Så vil di elske WGI

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-10-02 03:06

Rollike wrote:
> Okay.. det vil jeg da lige undersøge nærmere det var jeg ikke klar
> over.. hmmm det må jeg hellere sige til min veninde.. hun drikker ca.
> 1½ liter om dagen.. og har sukkersyge...
> Mon hun er klar over det?

hvis hun har en velreguleret sukkersyge burde hun kunne mærke det...

> Nå men den smager godt og den BILLIG! det er altid dejligt når
> man kan få noget godt til få penge

jeg kiggede lige på min flaske herhjemme*G*
ingredienser: vand, kuldioxid, ekstrakt af colanød, naturlige aromastoffer,
E338 og E330, E150d, aspatam og acesulfam-K( kunstige sødestoffer)
konserveringsmiddel, coffein...
næringsindhold pr 100 g ca : energi 15 Kj (4 kcal) protein 0g, kunhydrat 1g,
heraf sukkerarrter 1g, fedt 0g, kostfibre 0g, natrium 0,04g......

så vi kan vist konkludere at der ikke er almindeligt sukker i ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 26-10-02 20:11

"pizzaman" skrev:

> Forresten smager Max efter min mening betydelig bedre end Cola Light i
> forvejen.

I særdeleshed efter den nye Coca-Cola Light er kommet.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Vægten er kun et udtryk for
hvor dybt vores fodspor bliver i

Fra : Rollike

Dato : 27-10-02 06:54

> --
> Vægten er kun et udtryk for
> hvor dybt vores fodspor bliver i
> blødt underlag, og ikke et udtryk
> for hvordan vi ser ud.

Jeg kan godt lide dit citat her det giver lidt at spekulere over

MVH Mette

Fra : Niels Henriksen

Dato : 28-10-02 12:43

"Rollike" <valofjernmig@valo.dk> skrev i en meddelelse
> --
> Er du medlem af lottopower eller toplotto
> Så vil di elske WGI
> http://www.valo.dk/wgi.htm

har du undersøgt om wgi er lovligt herhjemme?

--
Niels

Fra : Rollike

Dato : 28-10-02 18:23

> har du undersøgt om wgi er lovligt herhjemme?

Hmm.. det vil jeg formode det er ud fra reglerne omkring pyramidespil
kontra MLM så er der ikke noget i vejen med WGI

En hurtig forklaring..
omsætningen i pyramidespil kommer fra selv indskudet som de nye medlemmer
betaler...

omsætningen i MLM kommer fra den vare / serviceydelse som firmaet sælger. i
dette tilfælde et lotteri og et aktiespil

Men det er vist en helt andet boldgade vi er i her.. med mindre at de da
begynder at oprette special medlemsskaber for overvægtige *G*

MVH Mette

Fra : finn_pind

Dato : 31-10-02 14:18

On Mon, 28 Oct 2002 18:22:50 +0100, "Rollike" <valofjernmig@valo.dk>
wrote:

>Hmm.. det vil jeg formode det er ud fra reglerne omkring pyramidespil
>kontra MLM så er der ikke noget i vejen med WGI

snip
så skulle du nok ha set pengemagasinet igår aftes..

Fra : Rollike

Dato : 03-11-02 20:52

> snip
> så skulle du nok ha set pengemagasinet igår aftes..

Tjjaa... pengemagasinet skulle nok have lavet deres research lidt bedre!
hastvært er lastværk

---

Fra : Girlie

Dato : 27-10-02 14:37

> Vægten er kun et udtryk for
> hvor dybt vores fodspor bliver i
> blødt underlag, og ikke et udtryk
> for hvordan vi ser ud.

Jeg vil nu mene, at der er særdeles stor forskel på hvordan jeg så ud, da
jeg vejede 25 kg for meget og nu, hvor jeg er en meget slank pige!!!

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 27-10-02 17:29

"Girlie" skrev:

> Jeg vil nu mene, at der er særdeles stor forskel på hvordan jeg så ud, da
> jeg vejede 25 kg for meget og nu, hvor jeg er en meget slank pige!!!

Naturligvis er der det, og det skal der også være :)

Min signatur refererer til det forhold at man under slankekuren evt. går i
fitnesscenter, hvor man fx styrketræner, løber, stepper og dyrker aerobic.
Fedtet bliver her omdannet til muskler, og over fx 1-2 måneder viser vægten
et vægttab på "beskedne" 3 kg. Her er det så jeg siger phuck vægten, og
fokuser på ændringerne i kroppens balance mellem fedt og muskler. Evt. ved
at måle overarme, lår, bryst og talje over perioden.

Tillykke med vægttabet i øvrigt.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes

Fra : Christian knudsen